Varför hatar folk SD?
Ok, tar tillbaka "gammal". Dock fult att klistra in som om man skrivit det själv, oavsett om man länkat ett par inlägg tidigare.
Ok, tar tillbaka "gammal". Dock fult att klistra in som om man skrivit det själv, oavsett om man länkat ett par inlägg tidigare.
Jag tror att det du säger gäller en del av SDs väljarkår. En annan del, de som är mer hard core och kanske till och med lutar mot SvP verkar just tro att SD är någon sorts välgörande riddare i skinande rustningar. Det är det som är så obehagligt. Och kommentarerna på avpixlat, friatider exponerat osv får det att vända sig i magen. Om de bara får stoppa invandringen, som ses som roten till allt ont (få håller isär flyktingar och invandrare) eller drar ner den till ett minimun så sparas det miljarder som kan läggas på skola, vård och omsorg och så kommer det att bli tryggt att gå på våra gator igen och unga flickor och kvinnor slipper "kulturberikas". Och detta tuggande om hur "alla" är och gör, alla politiker, alla invandrare, alla muslimer, alla från MENAländer.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- En artikel med rubriken "Hotellboende med minigolf åt syriska asylsökande" och följande kommentarer som exempel på debatt på bottennivå:
We were unable to load Disqus. If you are a moderator please see our troubleshooting guide.
Minigolf? Klart de vill ha riktig golfbana till våren
Nu blir de anmälda till DO, det finns ju ingen Pool vare sig inomhus eller utomhus.
Kommunen och dess skattebetalare fixar väl snart en moské också antar jag.
"..kommer att ha tillgång till en minigolfbana, men att man tyvärr ännu inte har hunnit införskaffa tillräckligt många leksaker åt barnen. Nej, varför stanna där när det gäller den erbjudna servicen. Erbjud guidade turer på stan i limousiner, livemusik på arabiska varje vecka och mousserande välkomstdrycker också vet ja. Låt dem få en gedigen upplevelse av gratislandet Sverige där stor del av välfärden ges bort till alla utom ursprungsbefolkningen, i synnerhet våra äldre.(OBS, ironi, bortsett från sista meningen )
Greta på hemmet undrar om hon kan få avstå sitt frukostkaffe och det halva ägget under det närmsta året, och på så sätt bidra till en timmes extra golf?
"Swing it, Muhammed, swing It! Ja, det är tidens melodi."
TACK! Den där var bra!
Kaos och allt annat som följer med alla dessa mörkermän!
Nu har även vackra Österlen blivit en mörkare plats att vistas på.
"Avslutning i kyrkan"-diskussionen är ett onödigt stickspår. Jag är helt och hållet för att inte ha avslutningar där, även om det "alltid har varit så" och även om det inte finns en endaste muslim i skolklassen. Överhuvudtaget tycker jag religionens inflytande över skolgången ska vara så liten som det bara är möjligt - alltså är jag för ett totalförbud av religiösa friskolor, liksom för att de elever som känner att de måste ha specialkost av religiösa skäl i så fall ska måsta betala för den själva.