Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Ermenegildo skrev 2014-01-22 14:52:42 följande:
    Så det finnns alltså inga speciellt märkliga gudar när du tänker efter? Islam är inget statsskick utan en religion. Du hittar ungefär lika många stolligheter i Bibeln som i Koranen. Det är inte religionen som styr samhället, det är samhället som styr religionen. Och samhället är inte statiskt, utan utvecklas. Det är ju positivt om du stöder en progressiv utveckling mot ett mer modernt och jämlikt samhälle. Synd då att du sympatiserar med det svenska parti som är mest traditionalistiskt, kvinnofientligt och bakåtsträvande.

Det är en intressant paradox det där. SDs anhängare framhåller gärna att de ogillar andra länder för att dessa håller sig med gamla. omoderna värderingar, samtidigt som SD med näbbar och klor försöker stoppa samhällsutvecklingen hemma..
    All religion är patetisk och det står jag fast vid. Religion är för svaga människor. Får i flock.
    Nu hinner jag inte skriva utförligare dessvärre. Ska hämta barnen och sen till gymmet.

Ha det gott.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-22 14:56:55 följande:
    I långt krigsdrabbade länder och invånare i lerhyddor har givetvis en annorlunda världsbild än den etablerade svensken, ja.

Verkligen rimligt att diskutera som om Sverige skulle apa efter sådant, bara för att människor därifrån kommer hit. Snälla, sluta bara.

Sverige kommer inte apa efter något. Däremot har folk som flyttar hit dessa värderingar och det underlättar inte integrationen.
  • Errol Flynn
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-22 15:24:48 följande:
    Inte alltid det behövs heller. Några av dem kanske säger att de är 16-17 år gamla. Andra skiter i avslag och utvisningsbeslut och håller sig gömda. Några "tappar sina pass". Osv etc.

Den här naiviteten går mig på nerverna.

Vi har gett asyl åt en islamistisk terrorist ,Alisher Saidov, pga han riskerade ett långt fängelsestraff eller dödsstraff i sitt hemland Tadzjikistan. Han flydde med flyktingsmugglare till Sverige och slängde pass och påstod sig vara ett barn. Han fick avslag av migrationsverket då språktester visade att han ljög om sitt ursprung men migrationsdomstolen beviljade PUT pga synnerligen "ömmande omständigheter". Om han hade hamnat i fängelse hade det varit bristfälliga sanitära förhållanden och brist på mat och medicin.
    Så tydligen är islamistisk terrorist ett asylskäl om stackaren riskerar fängelse i sitt hemland.
    UM 6946-11
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-22 16:56:08 följande:
    Vilka "hemskheter" förresten; de hemskheter som Sverigedemokraterna vill försvåra för människor att fly ifrån och som därtill önskar mota tillbaka flyende människor till dess epicentrum? Sverigedemokraterna vill inte ha hit människor som flyr ifrån hemskheterna och vill i slutändan så vill Sverigedemokraterna inte ens ha in dem i Europa överhuvudtaget.

Om det hade röstats på Sverigedemokraterna så hade givetvis händelserna i dessa länder setts som mer eller mindre bagateller, som människor för leva i - för annars så skulle samvetet krossat hela individen här borta.

Så - beskriv gärna dessa "hemskheter" som människor enligt en Sverigedemokrat bör puttas tillbaka till.
    Fram med källor själv. Begränsad invandring är inte samma som noll invandring så fram med dina källor.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-22 20:34:15 följande:
    Sverige visar extremt låg intolerans mot sexuellt våld, rubricerar det mesta som våldtäkt och har ritkigt hög anmälningsvilja = för en Sverigedemokrat; BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ut med immigranterna, låt dem inte komma hit!

Som att sticka systern rakt i bröstet.

Skäms inte folk!????!

Kan sänka det våldtäktsanmälningarna med ett handsvep. Bara att införa "sexuellt utnyttjande" och så vidare, avslå anmälningsplikt och dylikt, avveckla kvinnojourer och sedan låta offren sitta tysta om saken.

LÅTER VÄL BRA, KÄRE SVERIGEDEMOKRAT?

Finns det något mer sjukligt stört att hitta i denna propagandamaskinen?

"Sverige på andra plats för våldtäktsanmälningar." Fy, fy vad dåligt! Usch - bort med skiten. Här ska våldtäkter hamna under mattan lika effektivt som i alla andra länder.

Kanske inte så konstigt att samtyckeslagen inte står så populär bland Sverigedemokraterna. Oj, tänk när den förs in!!!! Tänk vilken VÅG av våldtäkter det stundar då, en riktig pandemi!! Panik och helvete, och fy fan för alla immigranter det säkerligen beror på då med.

ÄCKLIGT!!
    Snabbt googlande visar att 5% av anmälningarna leder till åtal och sedan frias var tredje efter det. Tycker du att det var bra siffror?

• Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-01-22 14:33:38 följande:
    Givetvis kan det se annorlunda ut när människor kommer hit förstörda utav krigskulturer. Eller vilka kulturer skulle i det närmaste sanktionera våldtäkter? Anser dock inte att våldtäkter därborta har mindre effekt på människor än här i Sverige - samma skit - men att det här i Sverige, iallafall kan uppstå någon som helst juridisk uppfostran samt rättvisa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18224106.ab

Hittade ett exempel. Indien! Vissa män använder våldtäkt som straff tydligen.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-23 08:44:33 följande:
    Maria Ferm plattar till Richard Jomshof i debatt. Har inte haft tid att titta på klippet ännu men det ska bli intressant att se vad Sd:s lösning är på att åtgärda problemen i hemlandet...

www.svt.se/nyheter/val2014/sd-sagar-mp-s-over...

Maria Ferm skulle inte kunna platta till en grushög.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-23 09:38:40 följande:

Ja det visar ju kompetensen hos en Sd-topp :)

Ja den är rätt bra. Maria Ferm däremot.....herregud.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-01-23 10:06:49 följande:

Jag likställde den kompetensen med en grushög, men okej du tolkar det jag skriver som vanligt helt insnöad i din partifärg.

Lätt!
  • Errol Flynn
    M Y L F skrev 2014-01-23 10:31:11 följande:
    Jag tycker att det är sorgligt att det finns personer som uppmuntrar och tycker att det är ok att unga sk Svenskar ger sig ner och ger sig in i ett inbördeskrig.

Vi kan ju lätt räkna ut att dem flesta har blivit rekryterade av terror organisationer och om vissa av personerna återvänder och får för sig att bomba någonstans här i Sverige, så är det helt ok?

Vi kan inte räkna med det eller räkna med några fåtal? Det fåtalet är illa nog.

Hoppas bara att någon i det lilla fåtalet inte spränger en liten bomb så 100 oskyldiga svenskar stryker med. Men det kanske man får räkna med.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?