Inlägg från: Vitrysk hockeyhjälte |Visa alla inlägg
  • Vitrysk hockeyhjälte

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-03-25 15:26:39 följande:
    Vänta nu ett ögonblick... avskydde inte "ni" kvällspressen och kvällsblaskorna??
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
    Jag är skeptisk till i princip all media - men vad insinuerar du? Att det som står i artikeln inte har hänt?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Quintus Zebra skrev 2014-03-25 15:28:07 följande:
    Ja.Och frågan är vem man ska hindra.

Ska skolledning och polis hindra eleverna att uttrycka sin åsikt på SIN skola. Eller ska eleverna visa och demonstrera för det de tycker?
    She is eternal. Long before nations' lines were drawn. When no flags flew, when no armies stood. My land was born.
    Hålla upp banderoller etc, fine. Men ställa sig i vägen för ingången?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-03-25 15:39:54 följande:

Nejdå, de är helt öppna med att de vill minska invandringen med 90%. Samma sak som vid den skolan, några politiska partier släpptes in och sdu stängdes ute. Helt i Sd´s linje.
    Jag förstår att det där är logiskt i din värld.

Kan någon eller något som är anti-SD överhuvudtaget göra fel? Eller helgar ändamålet alltid medlen?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-25 15:50:07 följande:
    Jag insinuerar att ni hatar kvällspressen, utom när ni inte gör det.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
    Jag hatar inget, utom möjligen blodpudding. Vad andra säger sig hata och inte rör inte mig i ryggen.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-03-25 16:20:08 följande:

Du förstår inte undertonen i det jag skriver. Kanske är nyttigt för Sd att bli utestängda från gemenskapen, att så att säga lära sig hur det kan kännas?

SDU har inte riktigt gjort sig kända för att vara speciellt accepterande för andra grupper i samhället tex invandrare och feminism och jag gissar att det är vad skoleleverna har reagerat över. Nej ändamålet helgar inte medlen men det eleverna gjorde var inte olagligt så vitt jag vet, ingen tog till våld eller betedde sig illa. De stod bara ivägen.
    Det är väl massor av folk som redan i dag är "utestängda från gemenskapen" såtillvida att de inte har tillräckliga asylskäl för att få bo i Sverige?

Eller går gränsen som av en lycklig slump just vid den invandring vi har i dag?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-03-25 19:20:19 följande:
    Är det här okej enligt er Sd-lobbyister?
    www.svt.se/nyheter/sverige/sheraton-stoppade-...
    Nu vet jag inte om jag räknas som "SD-lobbyist" men - nej. Det är givetvis inte rätt på en endaste fläck.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Vivianne treschow skrev 2014-03-26 21:43:02 följande:
    Har svårt att förstå hur intelligenta människor kan rösta på detta parti. viviannetreschow.wordpress.com
    Har du spammat klart snart, tragiska människa?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-27 15:19:32 följande:
    Å andra sidan har anti-SD försökt ta billiga poäng på Breivik hur länge som helst nu. Kan inte se att det är mer smaklöst när SD försöker.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-03-28 07:04:24 följande:

Det går inte upp för dig att det kan ha andra orsaker än det du diktar ihop..? Kanske avståndet är en faktor?
    "Vi tänkte låta dig på på Tensta Gymnasium, men det ligger ju så långt bort... är det inte bättre att du går på Södra Latin i stället?".

Really?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Philipsson skrev 2014-03-31 10:20:57 följande:
    Men det vet ju alla, att i förlängningen är det det de vill. De har bara inte haft mandat att sätta det i verket.

Finge de riktig makt vore det ett faktum på två röda.

Sen skulle de införa ett tiotal nya kön också, och via statliga påbud, lika många pronomen för dessa nya kön!
    Det var som fan. Har du gått i argumentationsskola hos sjuttiofemman?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?