Varför hatar folk SD?
Santa in disguise skrev 2013-12-23 13:20:35 följande:
Jag har inget rotat förakt från människor ifrån MENA eller bryr mig om hudfärger (islam föraktar jag dock) det handlar helt enkelt om att den här sortens invandring är negativ för Sverige på alla plan man kan tänka sig, det är helt enkelt åsikter grundat utifrån fakta. Det är något du verkligen borde prova, du förespråkar något helt annat och går tvärs emot vad statistiken säger.Du är per definition alltså Svenskfientlig, det är man om man medvetet skadar sitt land och hyser mer solidaritet med människor på andra sidan jorden än sina egna landsmän.
Gillar du inte rasism? Varför vill du då ha så kraftig invandring då människor från MENA statistiskt sett är extremt rasistiska jämfört med oss nordbor? Ännu ett exempel på hur då bortser ifrån fakta och medvetet vill skapa motsättningar i ditt egna land.
Extremt olika kulturer har aldrig någonsin kunna samverka sida vid sida, det mångkulturella samhället är och förblir en naiv utopi. Det är dags att du slutar grunda dina åsikter på hur du önskade att det var och istället ta hänsyn till hur det faktiskt förhåller sig i verkligheten.
Har du faktafobi?