Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

Svt skrev 2014-11-20 19:07:39 följande:
    Klart det är avundsjuka. 
    Ja, det verkar vara en röd tråd. Sist jag var här var det mycket gnäll från vederbörande om någon som varit på restaurang. Tydligen skar det hemskt i ögonen
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-11-20 19:36:09 följande:
    Restaurang?
    Ja, det var riktigt pinsamt. Men det är intressant att konstatera att avundsjukan är den gemensamma länken här i tråden. 
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-11-20 20:12:51 följande:
    Var har jag anmärkt på att Åkesson går på resturang? 
    Okey, vi tar om det. jag måste väl få svara när du inte fattat korrekt?
    Teflonet i denna tråden är ju överjävligt, inläggen halkar ju av innan man tryckt på skicka
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-11-20 20:27:12 följande:
    "Sist jag var här var det mycket gnäll från vederbörande om någon som varit på restaurang. Tydligen skar det hemskt i ögonen "
    Att "någon" blir lika med "Åkesson" för dig förklarar ett och annat, dock är det inte så i den verkliga världen.
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2014-11-20 22:29:20 följande:
    Till restaurangbesöket.

Jag tror att du fått det där om bakfoten. Jag minns inga andra restaurangbesök som tas upp i den här tråden än Ekeroths.

Och om du söker upp den diskussionen så kommer du att  finna att jag tyckte det var fel att slänga ut honom. 
    Du e rolig du. Det var du som började se "Åkesson" där det stod "någon"

Hur vore det med lite självkritik hur orimligt det än kan låta för dig. Tänk om det är denna din oförmåga att läsa nyktert och istället se spöken där de inte finns är något som inte är vettigt. Jag tror inte du är ensam, 75:an verkar än värre.
  • oOOo  oOOo
    Svt skrev 2014-11-26 14:59:39 följande:
    Varför citerar du det inlägget på varje sida? Om du känner dig så kränkt, gör en signatur av det. Så kanske jag kan hjälpa några här inne med världsbilden.
    Hen har väl hakat upp sig. Inte första gången
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-12-22 11:13:58 följande:
    Japp normaliseringen av rasismen pågår för fullt. Snart börjar de nog prata om "den slutgiltiga lösningen" också.
    Det är väl snarare onormaliseringen av rasism som pågår för fullt. Snart kanske vi rent av är framme vid "den slutgiltiga lösningen" Skrattande
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-12-22 11:30:13 följande:
    Och vad menar du är "onormalisering" av rasism? 
    Precis som det låter.
    sjuttiofemman skrev 2014-12-22 11:30:13 följande:
    Att kalla Zlatan Ibrahimovic för icke svensk?

Nej, det är inte det jag menar.  Men om du undrar så kanske du kan fråga den här Westergårdh om det, han verkar besatt av det här med 'riktiga svenskar' i likhet med vissa andra här i tråden

www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/anderswestgardh/article20060621.ab
  • oOOo  oOOo
    de Robespierre skrev 2014-12-22 14:30:53 följande:
    Landet får fortfarande över 600 miljoner i bidrag från Danmark varje år trots att de är självständiga. 
    Menar du att det är fel att ge bistånd till självständiga länder? 
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-12-22 15:07:17 följande:
    Sd om några är besatta av svenskhet,
    Ja, de också
Svar på tråden Varför hatar folk SD?