nihka skrev 2014-01-05 22:23:16 följande:
Har du någon aning hur många gånger DU har dunkat den här människan under olika alias i ryggen??? Har du någon aning om hur många gånger jag har känt igen och du inte haft en aning??? Eller iaf agerat som om du inte haft en aning. Du har klagat på min ton till vissa, men det är för att jag känner igen. Har man käftat med den här personen i nästan ett år lär man sig känna igen en del markörer även när diskussionen inte har hunnit skruvas upp så mycket som den obönhörligen alltid gör. Det slutar alltid med att personen skriver de mest vidriga rasistiska inlägg och personliga påhopp till alla som inte bekänner sig till SD. Effemgea har hållit på ÄNNU längre än jag och människan borde få medalj för att inte ha låtit sig provoceras av en person som visat gång, på gång, på gång, på gång att det helt saknas gränser.
Jag gör sällan tummen upp eller kommenterar andra som är tveksamma den invandring vi har. Jag tittar sällan bakåt i trådar heller, så att det skulle ha hänt många ggr är
tveksamt.Om han nu är en riktig rasist/ nationalist så lär han inte rösta på Sd , det vet ju du med. Det kanske är moderaten som sedan blev sosse som nu har blivit Sdare och fortsätter sitt näthat : ).