Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

StackarsMia skrev 2014-09-14 21:32:26 följande:
    Fast det skulle kuna varit samma krona som omsattes 500 000 ggr. Vet inte om du förstår det?
    Ja, säkert. Åkesson satt säkert en lördagkväll och satsade 1 krona 50 000 gånger. Hahahahaha!
  • nihka

På tal om "Varför hatar folk SD? så har väl samtliga partier uttalat hur beklämmande det är att SD har gått framåt sedan förra riksdagsvalet. Inga överraskningar där i och för sig och precis som före valet så stödjer ca 90% av väljarna inte SD.

• nihka
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-14 23:05:26 följande:
    Varför är det bara för SD den sortens resonemang anläggs? Uppenbarligen är det mer än 90 procent som inte stöder MP, V, KD m.m. men så går inte snacket...
    För att alla de andra partierna samarbetar för att SD inte ska få något inflytande.
  • nihka
    StackarsMia skrev 2014-09-14 23:07:20 följande:
    Samtidigt som 93% inte stödjer Migrationspartiet och öppna gränser.
    Fast det finns inget blocköverskridande samarbete för att hålla något annat parti borta från inflytande. SD är det enda parti som samtliga andra inte vill ta i med tång.

Det är ju SD som har myntat "sjuklövern" och nu är det så att "sjuklövern" har ca 90% av väljarnas stöd. Gott!
  • nihka
    johannessssss skrev 2014-09-15 00:19:14 följande:

minska invandringen när vi har den största flyktings-kaoset sedan andra världskriget? vafan..

sd är bajs.

Precis. Som att vilja stänga alla sjukhus vid en epidemi.
  • nihka
    Hmmmms skrev 2014-09-15 03:49:19 följande:

Jag sympatiserar med SD när det gäller en del frågor. Tiggeri, extremism och högre straffskalor är några punkter jag håller med om, men jag vet inte om jag kan lita på SD när det väl gäller....
    Kan de verkligen göra någon skillnad i Sverige efter alla skandaler och uttalande som ploppar ut ur SD-folket.
    De flesta av dem visar ren hat mot alla som inte ser svensk ut. 

Kan man lita på att Jimmie Åkesson egentligen inte är en nazist som döljer sina tankar och känslor för att lyckas inom politiken?! Erik Almqvist lögner och attacker på oskyldiga var ju så långt ner i värdigheten för människa som man kan komma... Jag bryr mig inte om att folk kallar zigenare för tjuvar eller araber för  bidragstagare, MEN när deras rättspolitiske talesman attackerar oskyldiga människor på stan och kallar unga kvinnor för horor så går man över gränsen.. Tänk om Fredrik Reinfeldt hade kallat en random kvinna för hora liksom...

Tror ni att man kan lita på SD?  

Du radar upp orsaker till varför man inte kan lita på SD och frågar sedan om man kan lita på SD...
  • nihka

Philipsson whinar över allt som kommer fram som inte framställer SD i en fördelaktig dager, och det är inte lite det!

• nihka
    Digestive skrev 2014-09-17 00:08:46 följande:
    Tydligen vet han inte eller vill veta av, någonting om Sverigedemokraterna heller. En lång titt i spegeln vore nog uppbyggande.
    All skit SD och SDare säger och gör är ju tydligen en enda lång förtalskampanj...

De tar sällan ansvar för något de säger eller gör.

En i raden av många lögner är hur de ljög sig till att få hyra en lokal för sin valvaka i Malmö. De påstod att lokalen skulle användas till ett dop följt av en företagsfest. När lögnen upptäcktes och de ombads lämna lokalen föste de ut företrädaren för KFUK/KFUK och låste dörren. Så jävla fräckt! Han svarade med att stänga av strömmen och sedan utlösa brandlarmet.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/sd-malmo-slangs-ut-fran-sin-egen-valvaka

• nihka
    Philipsson skrev 2014-09-23 17:31:51 följande:
    Aha, så nu är du för en begränsning av invandringen? Sen när då?
    Alltid.

Begränsa = inte släppa fritt.

Minska = dra ner.

Förstår du verkligen inte skillnaden? Begränsa - minska. Det förklara förstås en rad helt absurda påståenden från dig.

• nihka
    Philipsson skrev 2014-09-23 14:44:41 följande:

Härligt inlägg av A. Teodorescu, som borde provocera samtliga politiker i sjuklövern

Ja, sjuklövern - de som vill samarbeta med varandra i olika konstellationer men har det gemensamt att de inte vill samarbeta med SD.

Fast SD vill gärna samarbeta med vem som helst. Känns som en instabil inställning att första skälla och gapa på alla andra partier på båda sidor om blockgränsen och sedan förvänta sig att de ska samarbeta med partiet som dömt ut deras politik.

Nej, tacka vet jag sjuklövern. De fördömer SDs politik och vill sedan inte ha med dem att göra. Sund inställning.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?