Varför hatar folk SD?
Nu är det bevisat, som 87% av väljarna redan kände till: Sd-väljare är intoleranta och främlingsfientliga.
mobil.dn.se/debatt/det-ar-framlingsfientlighet-som-utmarker-sds-valjare/
Nu är det bevisat, som 87% av väljarna redan kände till: Sd-väljare är intoleranta och främlingsfientliga.
mobil.dn.se/debatt/det-ar-framlingsfientlighet-som-utmarker-sds-valjare/
Naaaw, tog argumenten slut? Bara personangreppen kvar? Förstår det, efter SDs fadäs.
Det är inga andra än vänstern som tar till våld i det svenska politiska landskapet - och det tror jag nog att du vet.
Ingen ide att ni skriver till centurione, hen kommer att köra huvudet i sanden ett tag nu ;) Det är för jobbigt att bemöta sitt partis rasism.
Nej då, jag ska gå tillbaka i tråden och svara när jag får tid. En del av oss har annat att göra än att sitta på nätet dygnet runt.
För er som tycker att Sverige inte kan vara världens samvete eller att vi tar emot för många flyktingar:
vardagsrasismen.wordpress.com/2014/05/13/sverige-kan-inte-ta-emot-alla-flyktingar/
Fler borde bli medvetna om att en egentlig icke-fråga (invandring) har blivit en huvudfråga i vårt land samtidigt som vi har större problem (klimat, ekonomiska kriser, arbetslöshet, utbildning, vår egen framtid både som individ och nation) än invandring att ägna oss åt. Det är också orsaken till varför jag egentligen blir förbannad när det har blivit uppenbart att politikerna inte egentligen bryr sig längre om vårt land!!
Fredrik Reheinfeldt hade i alla fall en sak rätt... Det sovande folket har uppenbarat sig, på riktigt. Alliansens nedskärningar i välfärd, dumdristiga envishet och beundran utav sin egen spegelbild betyder inget jämfört med vad som är på gång nu...
Hur många tar Sverige emot proportionellt mot vår befolkning jämfört med övriga EU?
Vill du att vi ska ha samma kvalitet på vår flyktingmottagning som Pakistan?
Isåfall är din kommentar relevant. Annars inte.
Meh, fattaruväl! För att de tar emot mindre invandrare! Det är ju det enda viktiga!