Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-04 12:55:37 följande:

Naaaw, tog argumenten slut? Bara personangreppen kvar? Förstår det, efter SDs fadäs.

Kan de inte använda våld när argumenten tar slut så tar de till personangrepp. Som vanligt alltså.
  • sjuttiofemman
    Centurione skrev 2014-12-04 16:26:57 följande:

Det är inga andra än vänstern som tar till våld i det svenska politiska landskapet - och det tror jag nog att du vet.

Trevligt att du vaknade till liv igen centurione. Har länge försökt få svar på varför Zlatan klassas som invandrare av ledande sverigedemokrater? Min övertygelse är att Sd vill kunna slänga ut de "invandrare" som på något sätt sviker det svenska folket. Jag stödjer mig dels på motioner från Sd i riksdagen och dels hur sverigedemokrater uttrycker sig i media och debatter.

Jag hoppas på svar från dig då du länge har duckat för denna fråga.
  • sjuttiofemman

Ingen ide att ni skriver till centurione, hen kommer att köra huvudet i sanden ett tag nu ;) Det är för jobbigt att bemöta sitt partis rasism.

• sjuttiofemman
    Centurione skrev 2014-12-05 10:46:12 följande:

Nej då, jag ska gå tillbaka i tråden och svara när jag får tid. En del av oss har annat att göra än att sitta på nätet dygnet runt.

Så kan det vara :) Jag har försökt få svar av dig tre gånger nu.
  • sjuttiofemman
    MrFahrenheit skrev 2014-12-06 01:46:50 följande:

Fler borde bli medvetna om att en egentlig icke-fråga (invandring) har blivit en huvudfråga i vårt land samtidigt som vi har större problem (klimat, ekonomiska kriser, arbetslöshet, utbildning, vår egen framtid både som individ och nation) än invandring att ägna oss åt. Det är också orsaken till varför jag egentligen blir förbannad när det har blivit uppenbart att politikerna inte egentligen bryr sig längre om vårt land!!

Fredrik Reheinfeldt hade i alla fall en sak rätt... Det sovande folket har uppenbarat sig, på riktigt. Alliansens nedskärningar i välfärd, dumdristiga envishet och beundran utav sin egen spegelbild betyder inget jämfört med vad som är på gång nu...

Vad är på gång enligt dig?
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2014-12-06 18:05:05 följande:

Hur många tar Sverige emot proportionellt mot vår befolkning jämfört med övriga EU?

Varför jämföra enbart med EU? Det finns betydligt fattigare länder som tar emot mycket mer flyktingar än Sverige.
  • sjuttiofemman
    Rataxes skrev 2014-12-06 21:58:26 följande:

Vill du att vi ska ha samma kvalitet på vår flyktingmottagning som Pakistan?

Isåfall är din kommentar relevant. Annars inte.

Hur är flyktingmottagandet i Pakistan då, du som vet? Måste vara bättre än några floskler om att "hjälpa" på plats.
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-07 02:54:42 följande:

Meh, fattaruväl! För att de tar emot mindre invandrare! Det är ju det enda viktiga!

Precis :p Ungrfär som när alliansen beskrev "massarbetslösheten" inför valet 2006. Högern har aldrig varit bra på att debattera på ett schysst sätt!
Svar på tråden Varför hatar folk SD?