Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2015-05-09 18:17:33 följande:
    SD fick ju särskilt gå ut med nätikett  - förhållningsregler för hur man hanterar sig i sociala medier eftersom de bedömde att det fanns så många inom partiet som inte kunde hålla tungan rätt i mun framför tangent bordet. Nu kanske det är dags med kurser i svenska så man slipper formuleringar som "Jag är stolt över dem  svenska traditioner".
    Tankern svindlar. In kommer kursledaren och hälsar de församlade sverigedemokraterna med orden:

Jag är ert nya svenskläraret. Vad finns det som kruper?

(Snott från "Ormet kruper")
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Anders2015 skrev 2015-05-09 17:57:53 följande:
    Alliansen med SD tror jag i dem flesta frågor står längst ifrån MP politiskt.
    Språket igen.

Alliansen med SD står längst från MP.

Lår mig gissa att Alliansen är helt omedveten om att SD har hakat på demSkrattande

Placerar du förresten också de till storleken mindre skittunnorna SVP och SMR på Alliansens släp?
  • FDFMGA
    Gert skrev 2015-05-09 22:41:08 följande:

Idag var jag och lyssnade på Åkessons vårtal på Långholmen och vad härligt det var att se så många Sverigevänner. Jag känner mig exalterad över framtiden då SD kommer styra in Sverige på en bättre väg.  Solig

Färre människor hatar SD för varje dag som går. Det sovande folket håller på att vakna upp ur sin djupsömn och ser vart Sverige barkar vägen. Sverigedemokraterna är Sveriges framtid.  Solig

Herregud. Det som är så fint på Långholmen.

Nåja, alltid är det väl någon som städar upp efter demGlad
  • FDFMGA
    Gert skrev 2015-05-10 08:31:21 följande:
    Nja fint på Långholmen vet jag inte om det är. Men det vart i alla fall trevligare när så många Sverigevänner befann sig där.

Till skillnad från EU-tiggarna så städar Sverigevänner upp efter sig.