Inlägg från: La haine des Arabes |Visa alla inlägg
  • La haine des Arabes

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-01-03 14:40:00 följande:
    Nej jag arbetar för mina pengar. Jag har inte fått något gratis bara för att jag är blond och blåögd. Våra förfäder har byggt detta land. Min släkt har bott i Stockholm sen minst 1200-talet. Dom fick inte heller något gratis.
    Jag har 0 dåligt samvete att jag inte vill försörja fattiga invandrare.
    Har inte heller dåligt samvete, varför skulle jag ha det?

Var nation tar hand om sitt folk och reder sig själva, jag kan inte ta ansvar för områden i världen där inte naturen haft sin gång och där det naturliga urvalet fått göra sitt.

Faktum är att vi bara saktar ner den nödvändiga processen genom att skänka miljarder i bistånd och dränera u-länderna på dom driftigaste människorna genom massinvandring.

Om västvärlden slutar att skänka pengar och att ge annan hjälp så kommer dessa länder att tvingas att hjälpa sig själva, det kommer bli ett stort lidande under lång tid men i slutändan blir det till det bästa.

Vi har gjort vår darwinistiska resa, jag skäms inte för att jag hade turen att födas då grovjobbet var gjort, mina förfäder har lidit, och det enda jag kan göra för att tacka dom är att bevara landet och folket som dom led för i befintligt skick.

Det lär jag fortsätta med, helt utan skam.

• La haine des Arabes
    Ermenegildo skrev 2014-01-03 14:58:32 följande:
    Du har även 0 empati och 0 basala kunskaper och tacksamhet om du inte förstår att du fått en helt otroligt massa gratis, bara genom att vara född i Sverige. Jag tycker inte du ska prata så mycket om Sverige för du förstår inte vad Sverige är för något. Sverige är känt i världen för humanism, öppenhet och moderna värderingar. Det är det våra förfäder har byggt och vi kan vara stolta över. Du representerar värderingar som bara en liten klick står för, man skulle rent av kunna kalla dem osvenska värderingar.

För övrigt undrar jag vad som drog dig till nicket Errol Flynn? Han är ju bl a känd för antisemitiska uttalanden och uttalat stöd för Hitler, var det det som lockade?
    Du har noll kunskaper inom evolutionär biologi.

Du tror säkert på fulla allvar att det är en ren och skär slump att araber lever efter en uråldrig religion som vi tog avstånd ifrån för flera hundra år sedan, det är säkert också slumpen som gör att det inte finns en enda vettig uppfinning eller en nobelpristagare som härstammar från Afrika?

Du är ett barn av vår tid, en kulturmarxistisk produkt som slutat att tänka själv - till ditt försvar får man väl säga att du är långt ifrån ensam, det kryllar av regelrätta döskallar idag som har tappat bort sig själv och verkligheten dom lever i.

Givetvis har det inget med empati att göra, det har att göra med realism och hur man förfogar över den intelligens man är tilldelad.

Du har valt ett ytligt sätt att använda din intelligens, mestadels låter du andra styra dina tankar. Tyvärr tycks vi gå emot en mental istid där det är mer regel än undantag att följa dom dogmatiska mönstren.

Men i vårt land är vi runt en miljon smarta - och vi blir fler för varje dag. Annie Lööf och hennes tankelösa kumpaner tycks vara på väg att lämna makten ifrån sig, permanent.

• La haine des Arabes
    Ermenegildo skrev 2014-01-03 15:21:15 följande:
    Lider du mycket av den stora mängd holländare och tyskar som kom til Sverige på 1600-talet? För att inte tala om vår importerade kung vars ättlingar, så här flera hundra år senare, fortfarande är bidragsberoende?

Amerikaner borde ju för övrigt lida något fruktansvärt, där har ju alla utom en liten minoritet förfäder som invandrat under de senaste 300 åren.

Dina barnbarn kommer vara smartare än du tror jag, de kommer inte lida av att vi alla har en blandad härkomst och kulturell bakgrund, utan acceptera och gilla andra människor.
    Varför skulle vi lida av att välutvecklade holländare och tyskar kom till Sverige på 1600-talet? Jag tror det har berikat oss väldigt mycket.

Du tycks ha väldigt svårt att se klart i dom här frågorna, kan det handla om indoktrinering vars endast dom politiskt korrekta flosklerna har fastnat?
  • La haine des Arabes
    Ermenegildo skrev 2014-01-03 15:33:26 följande:
    Kulturmarxistisk produkt? Ha. Det var flera personliga utfall men ganska lite substans. Men utveckla gärna lite dina tankar om evolutionär biologi, eller ska jag kalla det rasbiologi? Upplys mig gärna lite om araber och afrikaner. Var inte rädd nu, har du sagt A får du väl säga B.
    Absolut kan jag upplysa en ytlig, modern och portföljbärande Latte-sörplare om livets existens.

Jag förutsätter att du förstår grunderna i evolutionen och att den första moderna människan utvecklades i Afrika?

Eftersom du är en centerpartist och därmed lite verklighetsfrånvänd  så ska jag försöka förklara lite mer pedagogiskt och abstrakt. För runt 120.000 år sedan lämnade dom första människorna Afrika, givetvis var det dom starka och driftigaste som kom på den idén, att lämna - det var tuffa tider, ont om mat och döden blängde runt varenda hörn.

Latte-butiken var stängd och Armani-kostymerna kunde inte inköpas på närmsta köpcentrum.

Detta innebar att dom svagaste dog på färden, dom starka och smarta led men dom överlevde med nöd och näppe - med tiden utvecklades dom, dom lärde sig nya knep för att överleva. Endast dom allra starkaste och smartaste överlevde ju längre färden gick. Tack vare det naturliga urvalet lärde dom sig göra eld, vapen och tillskansade sig nya matlagningskunskaper.

I Afrika stod tiden still.

Rent konkret så kan man säga att ju längre från Afrika ett land ligger så ju mer intelligent och välutvecklat är folket, detta kan givetvis en centerpartist också se om kartboken läggs fram.

Detta beror alltså på det naturliga urvalet, lidandet skapade utveckling och så fungerar det faktiskt än idag.

Nej, tyvärr. Vi i Sverige kan inte hjälpa mänskligheten gång genom att låta U-landsbefolkningar massinvandra hit eller att låta dom ta del av våra inarbetade miljarder, tvärtom stjälper vi deras resa till utveckling.

Jag tror säkert att centerpartisten förstår detta trots undermålig bildning och intelligens. Men du är väldigt empatisk va? Hmjaa, den vänstra hjärnhalvan skall icke förglömmas

• La haine des Arabes
    sjuttiofemman skrev 2014-01-03 15:57:55 följande:
    Ytterligare en orsak till att hata Sd:
    wp.me/p2oCcR-3h9
    IRM? Du är allt en riktig mensa-kille du Full av nyanser och intelligenta tankegångar.
  • La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 16:02:39 följande:
    Fint! Undra vad som kommer fram ur Sverigedemokraternas kinderägg till politik, med ett sådant inflytande. Chansen att de slutligen retar upp svensken kan ses som tämligen hög men förhoppningsvis håller de sig på mattan. Står ganska trygg med att övriga, låt oss säga 80% bara för skojs skull, dikterar kulturen i det här landet - sedan så kan såklart Sverigedemokrater ha sin lilla subkultur om de önskar, trots allt mångkultur här i Sverige. Skrattande

Immigrationsfrågan har alltid känts sekundär, förutom lögner och ett onödigt tärande på det sociala klimatet. Ansåg likväl att immigrationen skulle sänkas inom 4 år.
    Mångkultur? Du menar den extrema segregationen med över 150 utanförskapsområden vilket kan jämföras med dom fyra st områden vi hade på 90-talet?

Nej immigrationsfrågan är aldrig sekundär för medborgare med tresiffrigt IQ-värde ty dessa förstår vilka omvälvande samhällsförändringar detta innebär.

Sverigedemokraterna står för sans, vett och intelligens - kul att fler ansluter sig till denna gräsrotsrörelse.

Hur länge ska du stå utanför denna intelligenta gemenskap?
  • La haine des Arabes

www.mynewsdesk.com/se/sverigedemokraterna/pressreleases/sverigedemokraterna-slaar-medlemsrekord-945496

Sverigedemokraterna slår medlemsrekord med en 36% ökning till 2014 och når 11876 medlemmar, till det så är SDU störst av ungdomsförbunden på Facebook och SD är störst av riksdagspartierna på Facebook.

Fruktansvärt populära dom här "fascisterna"

Vänsterextrema IRM vars arbetslösa och bidragstagande ungdomar bidar sin tid genom att hata SD ligger på plats 1053 i Sverige enligt Alexa.

Det talar sitt tydliga språk, vänsterextremister är väldig högljudda på internet men vi Sverigevänner måste komma ihåg att detta är en väldigt liten och ointelligent skara människor som försöker ta plats, ofta genom dubbla konton och frenetisk aktivitet på sociala medier.

• La haine des Arabes
    Digestive skrev 2014-01-03 16:27:17 följande:
    Nej, menar vad som står i grundlagen.

Människor med exceptionellt hög IQ har sällan besvär med utveckling och ser till att använda politik snarare än att förlika sig med den.

Som sagt, behåll subkulturen. Glad Sverigedemokraterna står inte för mycket svenskt.
    Källa på det? Vill intelligenta människor ha en utveckling som är negativ enligt all befintlig statistik?

Det tror jag faktiskt inte, det låter som något korkade liberaler och vänsterfascister skulle hänge sig åt.

Du måste ha blandat ihop det hela med positiv utveckling.
  • La haine des Arabes
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:47:07 följande:
    Gud vad intetsägande.
    Har fullt sjå med att avgöra om det är Dorian Ertymexx under nytt nick eller om det är Erik Ullenhag som valt att sprida sina tokliberala floskler på nätet.

Familjeliv är en enda stor affirmationsövning för mig, känner mig alltid smartare då jag loggar ut.
  • La haine des Arabes
    Errol Flynn skrev 2014-01-03 16:51:09 följande:
    Exakt. Folkslag.
    Alla människor är lika värda
    Vi har religionsfrihet
    FN.s mänskliga rättigheter
    Svenskar våldtar också
    Vi måste följa med den globala utvecklingen
    Det finns inga gränser
    Ingen människa är illegal

Jasså? Försvann inte fakta av dessa värdelösa floskler?

Hmm, jag måste vara lika intelligent som en Sverigedemokrat som förstått detta sedan länge.

*stolt*

Svar på tråden Varför hatar folk SD?