Inlägg från: Ingram |Visa alla inlägg
  • Ingram

Varför hatar folk SD?

Varför folk hatar SD?
    För att deras argument fort faller platt, man kan diskutera invandring och dess följder men man kan inte skylla alla problem på invandringen.
    Sen faller deras argument ofta när man börjar tala om svenskhet och den svenska kulturen men aldrig någonsin kan redogöra vad de faktiskt menar.

• Ingram
    Philipsson skrev 2013-12-18 16:57:02 följande:
    Var har du läst att Sd skulle skylla "alla problem på invandringen"?

Enligt sjuklövern dock, beror absolut inga samhällsproblem på invandringen. Är det verkligen en rimlig hållning?
    Det är ingenting jag läst, det är något jag hör...varje gång det är debatt i riksdagen eller de allra flesta gånger Jimmie Åkesson öppnar munnen så skylls allt på invandringen.
    Det mesta i deras retorik håller inte och det är så långt ifrån vanliga människors tankesätt, det är därför de är så avskydda.
  • Ingram

Grejen med Sverigedemokraterna är att deras politik snabbt faller platt, man har inga egentliga tankar och förslag till förbättring.
    Man kan ha åsikter om invandring men det som är skrämmande är när man börjar tala om vad som är svenskt eller icke- svenskt, när man säger att vissa folkslag är bättre än andra.

• Ingram

Folk hatar SD för att det i grund och botten är ett parti utan visioner och utan politik som gång på gång bevisar att deras företrädare är usla på sitt arbete.
    Vi har skandal efter skandal, vi har bristen på egentlig politik och vi har konstiga argument och felaktiga beskyllningar.
    Varför folk hatar SD är upp till individen själv men jag personligen har svårt att ta ett parti som vore farlig att ge för stort inflytande.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?