Inlägg från: JhonBlund |Visa alla inlägg
  • JhonBlund

Varför hatar folk SD?

Tomte skrev 2013-12-23 22:59:34 följande:
    Jag tycker vi kan lägga ned hela religion-snacket helt och hållet. Det är inte där problemet i grunden ligger. För att komma till botten med ett problem räcker det inte enbart skrubba bort symptomen.

Varför är folk i så pass stor utsträckning religösa? Är det människans försvar gentemot ett förtryck som pågått under tusentls år eller elitens påhitt för att tygla människor att hålla sig inom ramarna?
    Jag tror att det beror på en inre rädlsa snarare än om empati och samförstånd över gränserna. Den som drar en tvär gräns från början är den som förlorar i slutet...
    A little less conversation, a little more action please
  • JhonBlund

Denna tråden bygger enbart vidare på min tes om att det här forumet är en del av något större. Vi ses igen 2014.

FL, sveriges största familjesajt? Det ska jag bevisa sig vara sant, samtidigt som det är en sida där hyckleriet överträffar själva Stureplan.

• JhonBlund
    Santa in disguise skrev 2013-12-24 01:31:40 följande:
    Mina kära demokratiska vänner!

Det vi ser ikväll/inatt är ren och skär humor egentligen, något vi faktiskt kan vara stolta över, vi bevittnar kommunismens sista dödsryckiningar och vi kan med stolthet föra över vårt demokratiska arv till våra fina barn.

Våra användarnamn är utraderade och tystade, några av kommunisterna har fortfarande, aggressiva svarta ögon och ivern är fortfarande stor att hunsa våra ord - kanske vill dom misshandla oss?

Spelar det någon roll längre?

Givetvis inte, vi är fler nu och det är sanningen som skapat frustrationen hos de sinnessvaga medlöparna,

det är sanningen som vi i flera år har spridit.

Det är sanningen som skapat frustrationen - det som fick Expresssens Mattsson att gå över gränsen och tillsammans med vänsterextrema grupper åsiktsregistrera oliktänkande, och det som fick FL att desperat tysta sverigevänner.

Stackarna på FL har sparat två okunniga vänsterextremister att stoppa oss bildade?

Nej! Nu är vi i en annan position och kan avslöja er lögnare, till sömns!

Nu kan vi slappna av sverigevänner, vi har vunnit över kommunisterna

God Jul alla fina sverigevänliga demokrater.

Love You! Sluta aldrig kämpa emot de vänsterextrema mörkerkrafterna!
    Santa in disguise skrev 2013-12-24 01:31:40 följande:
    Mina kära demokratiska vänner!

Det vi ser ikväll/inatt är ren och skär humor egentligen, något vi faktiskt kan vara stolta över, vi bevittnar kommunismens sista dödsryckiningar och vi kan med stolthet föra över vårt demokratiska arv till våra fina barn.

Våra användarnamn är utraderade och tystade, några av kommunisterna har fortfarande, aggressiva svarta ögon och ivern är fortfarande stor att hunsa våra ord - kanske vill dom misshandla oss?

Spelar det någon roll längre?

Givetvis inte, vi är fler nu och det är sanningen som skapat frustrationen hos de sinnessvaga medlöparna,

det är sanningen som vi i flera år har spridit.

Det är sanningen som skapat frustrationen - det som fick Expresssens Mattsson att gå över gränsen och tillsammans med vänsterextrema grupper åsiktsregistrera oliktänkande, och det som fick FL att desperat tysta sverigevänner.

Stackarna på FL har sparat två okunniga vänsterextremister att stoppa oss bildade?

Nej! Nu är vi i en annan position och kan avslöja er lögnare, till sömns!

Nu kan vi slappna av sverigevänner, vi har vunnit över kommunisterna

God Jul alla fina sverigevänliga demokrater.

Love You! Sluta aldrig kämpa emot de vänsterextrema mörkerkrafterna!
    Du har just avslöjat dig själv.

/ Finns det någr elaka barn här? Tomte

• JhonBlund

Demokrati bygger på individens friet att påverka i samhället, individens möjlighet att nå sina mål utan att sållas in i ett fack för att du "tillhör" ett fack på rangordningen.

"Välutbildade" människor har två sidor... Den ena är att sko sig själv den andra är att trycka ned de lägre stående. Men glöm ej att de vi betraktar idag var först betraktade som idioter...

• JhonBlund
    Santa in disguise skrev 2013-12-24 01:50:08 följande:
    Vet inte vad du menar egentligen, det finns obehagliga vänsterextremister här på FL, inget snack om det.

Nu i juletid tycker jag vi glömmer det

Bjuder på en julskiva av mina gamla punkhjältar Bad Religion som varit mina favoriter sedan jag var 15 år

God jul!

" rel="nofollow" target="_blank">

Vet inte vad du snackar om egentligen, det finns ett gäng högerextrema här på på FL som har förtur i de flesta fall, men jag antar att du och likasinnade är för "obildade" för att se det.

Jag skiter i om ni plockar mitt konto jag har nu idag, för jag har enbart ett nytt imorgon. Jag tänker inte vara tyst!!!
  • JhonBlund

">

• JhonBlund
    Santa in disguise skrev 2013-12-24 02:25:30 följande:
    Flaggar för *AFA-Aktivitet*

Snälla FL rensa upp bland vänsterslöddret så vi får lugn och ro här.
    Ja gräv er grav djupare :)
  • JhonBlund

Vill bara poängtera att främlingsfientligehet är en vilseledd skara människor som ägnar sig åt en illasinnad jakt att återfå sin forna glans i glömskan att glansen försvan när vi återuppfann samhällsklyforna för en 1000-lapp...

• JhonBlund
    Santa in disguise skrev 2013-12-24 02:36:02 följande:
    Källa på det? Så länge du inte har examen inom nationalekonomi så tar jag dig inte på allvar.

Tills dess är din hjärna lika stor som Sebastian Staksets, ett svart hål alltså ..
    Det är lätt att fråga efter källa men det kommer på köpet när du t ex bekänner färg. Jag har en källa som sträcker sig minst 100 år tillbaka vad har du vännen?
  • JhonBlund

Vil bara påpeka att dett är fritt fram att planera hataktioner gentemot en två-barns far som enbart yttrar sina egna åsikter här på FL...

Kom och spräng bilen när jag ligger och sover...

Svar på tråden Varför hatar folk SD?