Inlägg från: Hubby |Visa alla inlägg
  • Hubby

Varför hatar folk SD?

longone skrev 2013-12-21 17:50:23 följande:
    det ses väl inte som rasistiskt att älska Sverige och svensk kultur? förstår inte ens vad det skulle ha med rasism och göra, tror du missuppfattat en del grejer. 

när ditt lilla hjärta skrek "neeeej" när Dileva gjorde en låt om att Sverige ska ta emot alla och att alla är välkomna, så låter du rasistisk. 
    Varför? Om jag har gjort mat till 4 personer kanske jag inte vill att det kommer 15 st för då får jag ju problem. Tror inte speciellt många egentligen vill rösta på SD(gäller exempelvis mig). Men de kommer nog att få 15-20%. Och fortsätter partierna att göra som nu(att nonchalera SD total) kommer de att få ännu mer röster valet 2018.
    Så fort man säger någonting om invandring är man rasist. Jag säger ta dig i röven. De som vi tar in hit till Sverige är MYCKET mer rasistiska än någon annan svensk.
  • Hubby
    longone skrev 2013-12-22 00:13:51 följande:
    så fjantigt och tröttsamt att höra alla dessa människor som ser sig själva som offer: "så fort man säger något om invandring är man rasist". eh, nej? däremot använder många rasister just den kommentaren för att få uttrycka sina rasistiska åsikter hur som helst. tydligen ska man kunna få säga vad som helst och aldrig bli kallad för rasist, för blir man det då är det synd om en. det är ju inte andras fel om en person uttrycker rasistiska åsikter. det är inte andra personer som gör den till rasist, utan den gör sig själv till det genom att välja vilka åsikter den har. 
    Herre gud va du e löjlig. Lika löjlig som han ovanför som säger att jag låter någon svälta på min trappa. Vad snackar ni om? Sveriges invandrarpolitik är åt helvete fel och har så varit i 30 år. De är ju ingen av dem som kommer hit som är intresserade av att bli Svenskar. Och vem ska betala kalaset tycker ni? Jo våra gamla, sjuka och skolbarn. Högern med Reinfelt i spetsen vill ha en stor och bred underklass som slåss om jobben. Det gynnar de rika och missgynnar dig och mig. Jag säger nej till det eftersom jag inte vill vara ett offer. Det är svårt nog som det är att få ett jobb idag.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?