Inlägg från: Thomas Mattsson |Visa alla inlägg
  • Thomas Mattsson

Varför hatar folk SD?

Här svarar Sverigedemokraterna på lögnerna ifrån Svenskt Näringsliv som DN publicerade som svar till den sk "rasistannonsen"

Den stalinistiska hatblaskan DN vägrade dock att publicera denna replik där sanningen om svensk massinvandringspolitik blottläggs.

Så då får väl ni blodröda floskelmaskiner här på FL läsa på lite istället

sverigedemokraterna.se/wp-content/uploads/2013/12/DN-annons-inv.pdf

• Thomas Mattsson
    themia skrev 2013-12-17 17:18:53 följande:
    Wow, vilken ära att bli inräknad alla dessa sanningens vapendragare.Cool
    Du är åsiktsregistrerad som Miljöpartist(flyktingextremist)

Innan researchgruppen har fått igenom din avstängning så skulle jag vilja ställa en fråga till dig, du är ju företrädare av Sveriges i särklass mest extremistiska (och roligaste) parti och det har visat sig att en av dina högt uppsatta partikamrater nu förespråkar rösträtt i svenska kommun-val för illegala invandrare avpixlat.info/2013/12/17/miljopartist-vill-ha-rostratt-for-illegala-invandrare/

Det är ju såklart ett helt vansinnigt förslag som inget av dom normala partierna ens skulle kommit på under stark alkoholpåverkan men det är inga konstigheter då det kommer ifrån det drogliberala och chem-trails-fientliga MP.

Men det jag undrar är, ni som är riktiga verklighetsromantiserande visionärer -  varför ska bara illegala invandrare boendes i Sverige få rösträtt? Är det inte mer humant och visionärt om hela Afrika och Mellanöstern också får vara med och besluta om Svensk politik, dom kunde ju poströsta i så fall?

Ni gröna står väl upp för alla människors lika värde?
  • Thomas Mattsson
    sjuttiofemman skrev 2013-12-17 19:08:12 följande:

Vill du ha mitt mobilnummer också så du kan ringa och hota mig precis som ni högerextrema brukar göra med oliktänkande?
    Ditt namn, telefonnummer och adress har vi redan.

Vi på Expressen och Researchgruppen utnyttjade bara en lucka i systemet, aaaaaabsoooluuut inget olagligt.
  • Thomas Mattsson
    themia skrev 2013-12-17 19:40:39 följande:
    Ja, självklart, gör inte du?
    För att förtydliga, jag anser att du har samma människovärde som alla andra, även om säkert många inte skulle hålla med mig
    Problemet med Miljöpartister är att ni ofta blandar ihop människovärde med att hela världen ska ha fri tillgång till svenska skattebetalares pengar och mark. Och det oavsett konsekvenserna for dom som svettats ihop pengarna.

Men ni är ju förstås väldigt goda och har väl genomtänkta och storartade visioner.

Kom på en ny sak angående dom illegala och rösträtten, Mensa-medlemmen och nationalekonomen Åsa Romson sade ju i en riksdagsdebatt att alla som åker i svensk tunnelbana också per automatik är fullvärdiga svenskar.

Om en illegal inte har åkt tunnelbana då, ska den illegala ändå få rösta? Personen är ju då inte svensk så hur ska ni lägga upp det systemet?

Eller ska ni som jag befarar slå på stort och låta alla i hela världen vara röstberättigade svenskar?

Om inte, kommer Miljöpartiet anklagas för rasism på Twitter?
  • Thomas Mattsson
    nihka skrev 2013-12-17 20:49:48 följande:
    Då kanske det är dags att rota ut honom ordentligt i stället för att belöna honom så som man gör nu - men så fungerar moralen i partiet.
    Varför är du så bekymrad över Sverigedemokraterna? Håller med om att det är ett mycket intressant parti som kommer att skriva historia inom svensk politik, men den här fixeringen kring ett specifikt parti känns inte riktigt hälsosam.

Är det dom vänsterextrema hatbloggarna som triggar fram dom svart-vita tankarna hos er rödingar?

Läs en Allers istället.
  • Thomas Mattsson
    Missermajser skrev 2013-12-17 21:07:23 följande:
    Nu håller jag inte med om allt de skriver där men där står inget om att hela världen ska ha fri tillgång till våra skattepengar.

"De som behöver" handlar ju om behovsprövning.
    Behovsprövning är nog inget som existerar i dessa extremisters värld. Då har du nog missat vilka fullblodspsykopater som leder det här destruktiva populistpartiet.

Vill man att illegala ska ha rösträtt, då saknas alla normala spärrar.
  • Thomas Mattsson
    nihka skrev 2013-12-17 21:20:58 följande:
    Varför är du så bekymrad över Mig? Håller med om att jag är en intressant person, men är det inte hög tid att hitta ett nytt stalkningsobjekt? Den här fixeringen kring ett specifikt nick känns inte riktigt hälsosam.
    Jag pratar med många fler serru, intressant och intressant, men nog är extremister likt dig själv åt både det ena hållet lärorika att studera, försöker förstå bakgrunden till dom extrema åsikterna.

I ditt fall kan det handla om att du driver ett flyktingboende och gör därför grova pengar då det väller in mena-invandrare över gränsen. Har då inte sett några andra vettiga argument som bakgrund till din asyl-extremism

Börjar det brännas?
  • Thomas Mattsson
    nihka skrev 2013-12-17 22:21:40 följande:

Jag har inte nämnt någon dold agenda. Nu yrar du allt. Jag bedömmer partiet efter vad deras företrädare gör och säger. Järnrörsgängets agenda var glasklar och även vad SD tycker om deras insatser i och med att man fortsätter att hålla dem om ryggen.
    Men varför är du inte lika bekymrad över tex Vänsterpartiet? Som du säkert vet så har ju nästan alla VPK.are täta kärleksband till den fascistiska våldsvänstern, nu senast fick ju SDU.ordföranden Markus Allard avgå eftersom han sympatiserade med Revolutionära Fronten

Nu har han sedermera ersatts av Axel Frick och du kan aldrig gissa vilken organisation herr Frick ger sitt gillande till?

Ta daaaaa

petterssonsblogg.se/2013/12/17/ordforande-for-ung-vanster-stodjer-rf/

Jag menar, Sverigedemokraterna är ju som små söta lamm om man jämför med andra partier. Så om du är så intresserad av missförhållanden i den politiska värden så kan jag inte riktigt förstå varför du och dina nätkumpaner dag ut och dag in ältar samma gamla Järnrörshistoria som inträffade för 4 år sedan. Det är väl snarare ett bevis på att det inte finns så mycket skandaler inom SD.
  • Thomas Mattsson
    Velouria skrev 2013-12-17 23:01:22 följande:
    Nyligen avpixlades ju en del pga vad de hade skrivit på nätet. Skandal. Och att de flesta av dem kom med ena ursäkten och förnekanden efter den andra är ju bara mer skandal. Det är liksom det nyaste av alla SD -skandaler.
    Det var ingen skandal utanför hatbloggarna och kommunisten Mattssons redaktion. Folkliga åsikter helt enkelt som dom försöker förstora upp.

Skandalen handlade om att Expressen tillsammans med vänsterextrema researchgruppen genomförde ett straffbart dataintrång, åsiktsregistrerade oskyldiga människor, hängde ut dom och fick dom avskedade från sina jobb - väldigt likt det som händer i kommunistiska diktaturer.

Men du kan ju tänka dig kacklet på extremisterna här på FL, på Aftonbladet och på Hatbloggarna om två SDU-ordföranden på rad sympatiserade med tex Svenska motståndsrörelsen som faller är gällande Ung Vänster

Kan knappt föreställa mig Foten i munnen Men det vore förvisso skönt att slippa järnrörs-argumentet en stund.
  • Thomas Mattsson
    nihka skrev 2013-12-17 23:17:01 följande:
    För att vänsterpartiet inte har några problem med att erkänna att de är vänster medan inom SD går det trögt med att erkänna att man erbjuder fristad för rasister.
    Tack för erkännandet om att "vänster" är detsamma som att placera ut bilbomber under meningsmotståndares bilar, vandalisera folks hem - filma det och lägga ut på hemsidan. Misshandla folk, kasta flaskar, stenar och brandbomber under fredliga demonstrationer. Knivhugga folk.

Det är nämligen i det stora hela vad Revolutionära Fronten sysslar med, allmänt vänster liksom.

Där fick vi även ett erkännande från dig om dina extremiståsikter.
  • Thomas Mattsson
    UPPERCASE skrev 2013-12-17 23:16:38 följande:
    "Miljöpartister är de näst värsta "politiker" vi har i samhället. Skenhederliga och tänker inte längre än näsan räcker." Är vad jag har skrivit, Men jag borde nog lägga till paranoida och icke verklighets förankrade.

Men jag har väl förmodligen 4 armar och två huvuden så jag har tid att skriva väldigt långa poster samtidigt som jag skriver till dig med det här nicket. 
    Tror inte du behöver bry dig så mkt om den här personens paranoia, hon tror nämligen att Sverigedemokrater har flera hundra nicknames var (jag skojar inte, hon har sagt det) Alla dessa nicknames skaffas tydligen för att rösta i FL.s superviktiga omröstningstrådar för att få SD att se större ut än vad dom är. Jojo.

I princip så finns det bara en SD.are på FL, den personen ska tydligen prata med sig själv i trådarna

Hon verkar inte direkt lysande på att urskilja olika personers vokabulär och retorik heller om man säger så
  • Thomas Mattsson
    nihka skrev 2013-12-17 23:54:50 följande:
    Tack. Kommer du hit ofta?

Tror nog dom flesta bara tycker du är paranoid och sorglig. ALLA andra kan nog skilja på två olika personer med hjälp av retorik, osv.

Eller är det som så att dina frenetiska anmälningar inte gett resultat idag så du provar ett annat tillvägagångssätt att få meningsmotståndare avstängda?

Fast du är ju likt RF bara sådär normalt vänster, så antidemokratiska och ohederliga metoder är väl vardagsmat i guess.
  • Thomas Mattsson
    themia skrev 2013-12-18 11:38:29 följande:
    1/ Seriös debatt är inget för dig, eller hur?

2/ Vi har våra visioner, om de är "väldigt goda och väl genomtänkta och storartade" får framtiden utvisa.

3/  Kan hon omöjligt ha sagt, eftersom även turister åker tunnelbana. Du får kolla upp det citatet.

4/ Personer utan medborgarskap får enligt grundlagen inte rösta, så vad är problemet?

5/ Dumt! Men det är väl den nivån du behärskar

6/ Har jag ingen aning om. Det lär visa sig i så fall.
    1. Det går inte att debattera seriöst med Miljöpartister eftersom dom inte lever i verkligheten som oss andra, utan har skapat en egen visionär verklighet som vi andra inte känner till.

2. Nej, det behöver inte framtiden utvisa, det är mycket enkel logik att en miljöpartistisk tramspolitik skulle vara förödande för samhället.

3. Jodå, det har hon. Du överskattar nog dina drogliberala partikamraters tankeverksamhet.

4. Jag länkade igår till en Miljöpartistisk politiker som ville det, och det är allmänt känt att MP som parti strävar efter fler rättigheter till illegala invandrare, eller ja, dom ska tydligen ha mer rättigheter med tanke på att dom gett illegala gratis tand/sjukvård - något svenska skattebetalare bara kan drömma om.

5.Ja, miljöpartiets politik är mycket dum, samt svenskfientlig och diskriminerande.

6. Där har vi något som framtiden får utvisa.
  • Thomas Mattsson
    themia skrev 2013-12-18 11:43:43 följande:
    Du kan inte jämföra MP med SD.
    SD är ett missnöjesparti med fötterna i den främlingsfientliga och rasistiska, för att inte säga sverigefientliga, sörjan.

MP är ett parti som arbetar seriöst för att rädda naturen och samhället från att gå under. Det är förvisso en tuff uppgift, men tuffa utmaningar skrämmer oss inte.
    HAHAHAHAHAHAHA Skrattande

Tror faktiskt inte att du är medveten om hur festlig du är
  • Thomas Mattsson
    ubåt skrev 2013-12-18 12:03:52 följande:
    Här hade jag nog räknat med lite bättre från dig (på allvar). Att Mp arbetar för att rädda naturen och samhället ska alltså ge frikort för att bete sig hur korkat som helst?. 

Slösa med skattebetalarnas pengar för egen vinning. Inga problem - jag arbetar för att rädda naturen.

Köra bil på fyllan med narkotika i kroppen. - Inga problem, jag arbetar för att inte samhället skall gå under, klipper jag några fotgängare på vägen så har jag räddat så många fler med mitt arbete.

Fuska på tentan - Inga problem - vi har träd i skogen vi måste skydda.

Åka taxi i stället för kommunalt - Inga problem - det är ju taxin som släpper ut avgaser, inte jag.

SD har ett mycket bättre alibi för sin existens, nämligen att rädda hela Sverige från att gå under. Det är åtminstone ett realistiskt mål jämfört MP som vill "rädda" hela världen.
    Ja MP har definitivt ett tufft jobb att från sitt lilla kontor i Stockholm rädda den globala miljön, men får hoppas dom kommer få bukt med Chem-trails problemen i alla fall Skrattande

Ursäkta themia, men ni är faktiskt hysteriskt roliga.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?