Inlägg från: iwannarock |Visa alla inlägg
  • iwannarock

Varför hatar folk SD?

Jag är INTE rasist, röstade på SD sist och kommer göra det igen. Jag tänker bl.a. på våra äldre och barn (läs på om ni inte förstår) Tycker det är skamligt att vi har rösträtt men när vi röstat in ett parti så blir dom utröstade (?) varför får ens ett parti finnas om det ej är "ok" att rösta på dom?! Dom röstades ju in av svenska folket!

• iwannarock

Herrejävlagud... Ni har för fan ingen aning om vad rasist betyder... Vilka lama folk det finns. Rasist är uppenbarligen något folk bara slänger ur sig, för att du öppnar din mun. Jag är INTE rasist som sagt, aldrig varit och kommer aldrig bli JAG ÄR DOCK SVENSK OCH JAG BOR I SVERIGE.

• iwannarock

Fast att dom är rasister är ju nåt folk som inte vill rösta på dom säger, va fan, för att dom tänker på Svenskar och Sverige i första hand gör det då dom till rasister?? S jag sa tidigare, det är tydligen inte ok att rösta på SD VARFÖR ska dom ens få finnas att rösta på???
    Jag blir fan förbannad på alla jävla småkryp för att ni kallar mig rasist (än så länge bara en) Hur fan tänker ni (du) där???

• iwannarock

Precis läst om SD på Wikipedia, blir ÄNNU mer förbannad över att DU kallar mig rasist för att jag vill rösta SD??? Hur är det möjligt?? Äh, jag får nog lämna tråden då jag bara blir irriterad.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?