Inlägg från: Bokmal |Visa alla inlägg
  • Bokmal

Varför hatar folk SD?

Har ärligt talat inte orkat läsa igenom hela tråden - då man märker tydligt hur omogna vissa personer är här. Jag kan inte förstå hur ni kan gå till personangrepp mot andra människor, för att de står för andra åsikter än vad ni gör. Hört talas om åsiktsfrihet?
    Jag kommer att rösta på Sverigedemokraterna i nästa val - och nej jag är inte rasist. Och jag tänker inte slösa min tid på att argumentera - eftersom att vissa här uppenbarligen inte förstår begreppet åsiktsfrihet.

• Bokmal

MrsC74. Jag anser inte att SD är ett rasistiskt parti. Jag har läst igenom hela deras partiprogram - har du gjort det? Eftersom att du kastar ordet rasist runt dig. Jag tänker inte sitta och förklara mig till dig - då jag anser att du är otroligt trångsynt  människa, och vägrar acceptera att andra har andra åsikter än vad du har.

• Bokmal

emsapemsa. Jag får stötta vilket parti som jag vill. Har du något belägg på att det har skett? Och nej - jag anser inte att SD är ett rasistiskt parti - du får tycka vad fan du vill. Jag har en rättighet att få stötta vilket parti jag vill. Så lägg dig inte i. Kan ju tillägga att den ståndpunkten som verkligen fick mig på fall var deras djurpolitik. Så helt enkelt håll käft - och låt mig ha min egna åsikter.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?