Inlägg från: puss |Visa alla inlägg
  • puss

Varför hatar folk SD?

Daniel12 skrev 2013-11-03 15:02:19 följande:
    Jag tror att folk främst hatar SD för att de vill bevara traditioner och kärnfamiljen. Inte så mycket på att de vill begränsa invandringen. Ett parti som vill ha mer moral och mer ordning och reda i samhället är alltid ett hot emot personer som anser att man ska få leva precis som man vill, bl.a. vänstermuppar och sossar.

Då är det enklare att säga att man avskyr dem för att de är "rasister" än för att de vill ha ordning och reda + mer moral.

ja. alla har väl sett vänstermupparnas kampanj för samtliga traditioners avskaffande.

får du in den på din folie-sändning? 
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • puss
    Flashbulb skrev 2013-11-03 13:23:08 följande:
    Kvinnor tänker med sina känslor: Klart vi ska rädda alla negerbarn där ute i vår värld. Det är så synd om dem. De flyr från krig och elände.
    Män tänker logiskt: Vi behöver inte rädda hela världen. Vi behöver inte importera en massa invandrare som leder till väldtäkt, gäng, kriminalitet, hot och förstörelse, färre bostäder, jobb, försämrad ekonomi och välfärd.  Gärningsmannen i Ljungsbro var nu en afrikansk man. Härligt med dessa människor i Sverige..

Det är anledningen till att många kvinnor inte väljer att rösta på SD förrän de själva blir drabbade av mångkulturen, det är då de tyvärr får upp ögonen.

nu vet vi varför du är bög.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • puss

för att de är så otroligt märkliga.
    om de hör ett uppenbart rubbat korkat rykte går de all in med engagemang och tror på det fullt ut.

verkligheten, däremot, är de fullständigt främmande inför och totalt oförmögna att ta till sig kunskap och fakta.    

*puss puss puss puss*
  • puss
    Lejonmamman01 skrev 2013-11-13 12:08:33 följande:

Fast barn och ungdomar BLIR inte troende av att gå till kyrkan med sin klass två gånger om året, om de inte redan har det hemifrån, eller har börjat grubbla och söka på egen hand. Ingen blev det i min gamla klass i alla fall.

Tar man bort alla traditioner som har med kristendomen att göra från skolor och daghem - och det är ju det mesta, eftersom vi har varit kristna i 1100 år - så blir det inte mycket kvar. Visst familjer kan fira som de vill på fritiden, men grejen är att många föräldrar idag inte bryr sig om att göra det med sina barn. De går omlott mellan datorn och TV:n, eller pillar med sin i-phone. För att inte tala om de som styrker sig med slurkar ur bag-in-boxen hela helgen. Dessa barn får då ALDRIG med sig något annat innehåll från storhelgernas mysterier, än (i bästa fall...) Coca-cola-tomten och påskharen... 

ja det där är en fara faktiskt. många familjer firar ju inte jul, utan barnen får bara det de serveras i skolan.

kanske hemma hos dig. 
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Errol Flynn skrev 2014-03-07 19:35:18 följande:
    How I met your mother är inte min favoritserie.

du hatar den nu. men allt det du hatar skall du lära dig att älska.
    *puss puss puss puss*
  • puss

men Errol. har du satt lösenord på mig. inboxa mig genast så kan vi fortsäta vårt skapande.

*puss puss puss puss*
  • puss
    effemgea skrev 2014-03-15 10:47:32 följande:
    Trots att du kanske bott minst 26 år i Sverige så kan vi ha drabbats av språkförbistring.. Så här skrev jag och jag tycker inte att dina länkar har någon relevans för innehållet nedan.
    Vad är det som inte stämmer?

"Fokusanpassning tycks mer än något annat genomsyra sverigedemokratin.

Om det kommer uppgifter om att fler invandrare får jobb blir fokus att de tar jobben från svenskar.

Om det utbryter ett krig någonstans med enorma konsekvenser i form av mänskligt lidande blir fokus hur många av dem som kommer att belasta Sveriges välfärdssystem.

Om någon blir grovt misshandlad blir fokus att denna någon inte har lärt sig svenska och måste ha tolk vid rättegången, trots 26 år i Sverige.

Och alltid är det invandrarnas/invandringens fel.

Efter att ha tagit del av sverigedemokraters förmåga att använda språket som ett verktyg att förstå omvärlden under några år nu - är jag helt säker på att det inte bara är invandrare som egentligen skulle behöva ha hjälp med att förstå vad som verkligen sägs vid en rättegång."
    feta bokstäver is da shit.
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Gert skrev 2014-04-11 17:22:03 följande:
    Nej, så är det verkligen inte. Men jag kan förstå varför PK-sekten utmålar SD som ett extremhögerparti. Skrämselpropaganda kallas det.

coh var placerar sig SD själva? lite på vänsterkanten?
    *puss puss puss puss*
  • puss
    Gert skrev 2014-04-11 17:52:48 följande:
    Om man ska ta enskilda frågor kan man kalla V för ett högerparti i vissa frågor och M för ett vänsterparti i vissa frågor. Det är helheten som räknas och då är SD ett mittenparti.

vilka enskilda frågor är det som placerar V till höger anser du? jag är intresserad.
    *puss puss puss puss*
  • puss

för att de har en sjukt skev verklighetsbild.

cuz i´m a wild wild bitch.
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2014-06-06 03:38:14 följande:
    En del företag får bidrag rakt av, eller indirekt via rabatter på mark eller skatter. Andra får det via Fas 3-are, praktikanter eller liknande gratis (eller rentav betald) arbetskraft. Inte alla, men många nog.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
    Vad är det för bidrag?
  • puss
    realist14 skrev 2014-07-04 18:18:50 följande:
    Helt ok att vi accepterar att vi får  visa upp vaccinationsintyg för inresa till vissa länder. Att ställa liknande krav på andra innebör givetvis rasism.  :-/

Fanns det vaccination mot pk-sjukan så skulle jag rekommendera att den var obligatorisk :-/

'

givetvis har du fel.
    cuz i´m a wild wild bitch.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?