Inlägg från: Daniel12 |Visa alla inlägg
  • Daniel12

Varför hatar folk SD?

Jag tror att folk främst hatar SD för att de vill bevara traditioner och kärnfamiljen. Inte så mycket på att de vill begränsa invandringen. Ett parti som vill ha mer moral och mer ordning och reda i samhället är alltid ett hot emot personer som anser att man ska få leva precis som man vill, bl.a. vänstermuppar och sossar.

Då är det enklare att säga att man avskyr dem för att de är "rasister" än för att de vill ha ordning och reda + mer moral.

• Daniel12

Nu gnälls det stort på Avpixlat om att stackars Jimmie fick en tårta i ansiktet.

Hade jag varit som han hade jag lapat i mig den och sett glad ut.

Ungefär lila löjligt som när Reinfeldt fick ett glas vatten i ansiktet när första säsongen av "Ballar av stål" skulle spelas in. Men honom var det ju ännu mer synd om.

• Daniel12
    jaghopparhögt skrev 2013-11-06 20:23:44 följande:
    Jag tror inte att det är så roligt faktiskt, det är väl inte tårtan i sig som är grejen utan att någon galen människa fick chansen att genomföra en sådan sak. Att någon tar sig en sådan frihet och inkräktar på ens liv på det sättet. O jag minns rätt så fick Bosse Ringholm en tårta på sig också en gång och var väldigt skärrad länge efter det och mådde väldigt dåligt.
    Men hallå, en tårta liksom. Vad är det att bli skärrad över? Hade väl varit desto mer allvarligt om det hade varit nån vettvilling som hade gått lös med skjutvapen eller kniv, då hade jag förstått om man blivit skärrad.

Men en tårta, för fan jag som är fattig hade blivit glad över en hel tårta, även om den blev serverad på detta, lite annorlunda sätt.

• Daniel12
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-11-07 16:29:49 följande:
    Den här gången var det en tårta som smögs in. Nästa pucko kanske har en kniv eller en pistol som säpo missar?

Och, hemska tanke, nästa pucko kanske har siktet inställt på någon annan partiledare? 
    Ja, kanske Reinfeldt
Svar på tråden Varför hatar folk SD?