Varför hatar folk SD?
Lucia är ett Italienskt helgon, om det inte varit för tidigare mångkultur hade vi inte kunnat fira lucia.
Lucia är ett Italienskt helgon, om det inte varit för tidigare mångkultur hade vi inte kunnat fira lucia.
SD har inga konkreta förslag för att slippa segregering i storstäderna....
Där jag bor är vi glada (de flesta iallafall) för de flyktingar vi får ta emot så slipper kommunen riva lägenheter och våra barn får fler skolkamrater och de nedläggningshotade skolorna kan få finnas kvar.
jag tycker också att politiken i dessa frågor ska ses över, men SD har inga förslag som kan göra det bättre tycker jag.
I andra frågor vill SD göra allt som de tycker låter bra, men matematiken håller inte.
Skulle politiken drivas i enlighet med hur SD röstat i riksdagen de senaste två åren skulle Sverige ha rekordunderskott.
Jag är man och tänker oerhört logiskt dvs. INTE som "Flashbulb" som verkar vara jordens stolpskott
SD:s Erik Almqvist flydde Sverige när det blev lite hett om öronen i samband med "järnrörskandalen".
Det blir lite komiskt.
De flyktingar som kommer till Sverige har nog haft det lite tuffare än han hade efter sin festkväll då han betedde sig som en idiot och förtjänar lite mediedrev.