• Dunderulle

Jag behöver hopp. En solskenshistoria någon?

Efter fem missfall i rad och barnlös så börjar man tro att man aldrig någonsin kommer att få uppleva lyckan av att bli mamma. Finns det några solskenshistorier där ute där ni med upprepade missfall till slut lyckats gå hela vägen? Jag behöver dom verkligen just nu, för nu känns framtiden nattsvart.

• Svar på tråden Jag behöver hopp. En solskenshistoria någon?
  • Dunderulle

Den historien fungerar alldeles utmärkt :)

Grattis till pojken!  Hur höll du oron borta genom hela graviditeten?

• Dunderulle

Tack underbara er för alla era historier. De gör så mycket mer än ni anar. Jag får sån kraft att försöka igen.

Enligt läkarna som tillhör landstinget är det inget fel på mig så där får jag ingen hjälp. Jag får tidiga ul om jag skulle bli gravid igen. Inget annat.

För ca sex veckor sedan gick jag till ett privat ställe. Där fick jag hjälp. Hade tydligen en infektion i livmodern med bakterier som tar dör på allt som finns där. Har ätit antibiotikakurer för de. Och nu när jag blev gravid (direkt efter de besöket) så har jag fått progesteron. 

Nästa gång MÅSTE de vara min tur.

Missfallet har inte kommit igång riktigt än. Hoppas att kroppen tar hand om det själv. Det har den lyckats med alla de andra gångerna förutom vid utomkvedshavandeskapet då vill säga.

Tack igen!!!!!             

Svar på tråden Jag behöver hopp. En solskenshistoria någon?