• Paallex

Söker mammor i Malmö området som vill umgås tillsammans med våra barn.

Hej! Jag är en 24 årig mamma till en sprallig nybliven ett åring som hade velat hitta lite mammor att umgås! Jag, min man och dotter är nyinflyttade i Malmö. Jag hade velat hitta några pigga och glada mammor med barn i ungefär samma ålder eller lite äldre att ses och hitta på lite roliga saker med. Skriv gärna en rad om intresse finns! Alexandra

• Svar på tråden Söker mammor i Malmö området som vill umgås tillsammans med våra barn.
  • Paallex

Hej!
    Vad roligt att du skrev!
    Hur gammal är du? :)

Ja det hade varit roligt att träffas och hitta på lite roliga saker med barnen ibland. Ibland kanske bara ta en fika hemma och låta barnen leka eller andra gånger åka till Busfabriken eller liknande :)

Har du tillgång till bil eller så, om du kan ta dig hit till Malmö?

Hade varit roligt att lära känna varandra lite mer :)            

• Paallex

Vad roligt att ni skriver :) Hur gamla är dina tjejer? Jag ses gärna i sommar och leker med våra barn! Hur gammal är du om man får fråga? ;)

• Paallex

Haha okej :) 30 är ungt tycker jag!

Okej :) perfekt!

Vi bor på bulltofta. Men vi är ganska ofta borta vid folkets park. Sen här vid oss finns beijers park. Mysig park det med :)

• Paallex

Vet inte varför mitt svar inte syns! Har svarat två gånger men det verkar inte komma upp här!

Min lilla dotter är väldigt åksjuk så här blir det inte mycket turer med varken bil eller buss! Men gå gör vi var dag, har inga problem att gå en längre sträcka:)

Kan väl kolla av nästa vecka? :) om några vill ses nånstans!

Svar på tråden Söker mammor i Malmö området som vill umgås tillsammans med våra barn.