Inlägg från: Pluttan |Visa alla inlägg
  • Pluttan

Juli 2014!

Hoppar gärna in här med. Kände igen TS från en annan juli tråd. Alltid roligt att följas åt i olika trådar. Plussade den 25 oktober bim +3.. Väntar tredje barnet. Är nu 7+3 idag ;)

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Pluttan
    brandnewday skrev 2013-11-16 10:35:46 följande:
    någon som tagit gravtest nu i typ vecka 6-7? Tagit tre nu på en vecka och den sista jag tog idag var rätt svag. Blir sååå nojig, någon mer som gjort det?  Ska boka tid på Ultraljudsbarnmorskorna på måndag tänkte jag.. 

Jag tog ett test från bästpåtest förra veckan bara för jag tycker om att testa och sen hade jag över. Och det var svagare än innan. Blev skitnervös så jag kastade mig ner till apoteket för att köpa cb digitala och ett vanligt cb....Och tack och lov var det vanliga cb mycket starkt som innan och digitala visade fortfarande gravid +3. Nu ska jag sluta att testa mer. Vill bara påtala att bästpåtest kanske reagerar så efter en tid - usch man ska nog inte testa så mycket.
  • Pluttan
    BebisPåGång2014 skrev 2013-11-18 18:15:30 följande:
    brandnewday: Åh vad spännande med Vul !! :) dock mindre kul med ryggvärk och akut tid. Det gick jätte bra, va bara 6+1 men trots det såg vi ett yttepytte litet pulserande knyte! Det var ju inte så jätte utmärkande kanske men man såg allt trots att den bara va 2,5-3,5 mm :)

Åh mys :) Vad underbart.
  • Pluttan

Nån som vill va gullig och skriva in mig med på bf-listan. Surfar från mobilen. BF 3/7 , 3:e barnet.

• Pluttan

Ett tag sen jag skrev i denna tråden. Ville bara ge ett livstecken ifrån mig. Idag gick jag in i vecka 9+0.

• Pluttan
    Snuttens skrev 2013-11-28 15:19:23 följande:
    Det var ett tag sedan även jag skrev! Jag gick in i vecka 9 idag! Så jäkla skönt att ha tagit sig såhär långt. Förra gången fick jag mf runt den här tiden. Skulle egentligen gått in i vecka 10, men jag blev tillbakaflyttat på vul:et. 

Då är vi lika långt gångna. 9+0 idag.
  • Pluttan

Jag hade nog inte gått på nån konsert nu. Tänker på både hög Khaledljudnivå samt folk som står och trycker och trängs..

Svar på tråden Juli 2014!