• M39

Juli 2014!

Plussat idag! :)) 4:e barnet 1:a försöket

• M39
    MiaEnzi skrev 2013-11-20 19:08:43 följande:
    Hjälp är i v5 o blöder de e ljust ljust rosa . Är de missfal på g? Ingen mer värk än den vanliga "mensverken" sssjjjjuuuukkkkttttt orolig

Läste att det är vanligt m brun/rosa flytningar tidigt i graviditeten...ny kärlbildning i livmodertappen.
  • M39
    brandnewday skrev 2013-11-20 21:06:55 följande:
    Om det är färskt blod ska man kolla, MEN det är också väldigt vanligt! <3 lycka till! 

Det är nog ingen fara för oss
  • M39
    H2O3 skrev 2013-11-27 07:07:28 följande:
    Var också på inskrivning igår. Liten milstolpe i denna långa väntan. Blir remiss till MKP i v11, hoppar över KUB då jag är så gammal (40). Går direkt på fakta istället. Står denna gång inte ut med sannolikheter utan vill veta så tidigt som möjligt hur det står till med de vanligaste trisomierna, så vi tidigt kan avgöra hur gå vidare. Hoppas vi kan hinna få svar före jul.

Hmm, då kanske jag ska göra dsamma. Är otroligt dåligt insatt i alla dessa tester fast jag har 3 barn sen tidigare. Men den yngsta är 12, och det fanns inte på kartan då att göra tester. Som sagt vill ju veta snabbt om nåt är avvikande. Tack för ditt inlägg! Det löste en hel del huvudbry :))
  • M39

Håller helt klart m dig. Läget är annorlunda nu som sagt, ska kolla detta m min Bm på fredag. Bor i värmland, så d blir väl Karlstad isf.

• M39

Lämnar FL ett tag. Konstaterades ett MA igår...v11+0. Kroppen och själen gör fruktansvärt ont just nu.

• M39
    MinM skrev 2013-12-31 14:47:25 följande:
    M39: Usch vad tråkigt att höra, jag ligger ju också i farozonen. :( Sänder en massa styrkekramar till dig!!

Tack
Svar på tråden Juli 2014!