Inlägg från: eemlipeemli |Visa alla inlägg
  • eemlipeemli

Juli 2014!

Hej hej! Tänkte också ansluta mig här då vi nog kommer få ett knyte i slutet på juli om allt går vägen denna gång. är i vecka 5+2 och preliminärt är bf 23-24 juli. 
    Oron finns där såklart eftersom vi fick missfall i somras när vi väntade tvillingar. Men nu gör vi ett nytt försök då!
    Mår mycket bättre denna gången, i somras mådde jag illa, hade ont i brösten, var dundertrött hela tiden! än så har jag bara sovit lite oroligt och haft lite molande "mensvärk". Så det är jag ju glad för. :) Har inte skrivit in oss än, tänkte vänta lite med det för vi vill inte gå igenom allt på MVC än. Tänkte vänta 2-3 veckor till innan vi hoppar på den karusellen eftersom vi ändå nyss har upplevt den här tiden och fått all information vi behöver i det här skedet. Vi kan ändå inte göra mer än att vänta och hoppas och vi vill få göra det i lugn och ro. :) 
    Grattis till er alla och hoppas allt går bra för oss! 

• eemlipeemli

Är förövrigt 25 år och det är första barnet!

• eemlipeemli
    fantasifull skrev 2013-11-23 23:58:18 följande:
    & är 25år men har en son sedan tidigare :)
    Åh, spännande att vara samtidiga! :) tack, och jag hoppas allt går bra för dig också. det där med blod och rosa flytningar har jag ju förstått att det är fruktansvärt vanligt så det är nog ingen idé att oroa sig. 
    går det så går det, kul att kunna följa varandra. är först i min vänkrets att skaffa barn så känns bra att kunna fråga på andra ställen. :) 
Svar på tråden Juli 2014!