Juli 2014!
Vill gärna vara med här :) plussa igår!! Bf bör vara 24/7 och jag är 26år & det är andra barnet ^^,
Vill gärna vara med här :) plussa igår!! Bf bör vara 24/7 och jag är 26år & det är andra barnet ^^,
Inga cravings här dock mest äcklad av det mesta .. :/ kött, kyckling ... Mat över lag .. Svårt att få ner det mesta. Vegetariska alternativ funkar bättre:) Är det fler som har rätt ont i magen typ mest hela tiden? Och kvällsillamående :)?
Så är det säkert.. Karl blir lite orolig att något kanske är fel men jag försöker lugna honom och säger det samma som du, att det säkert bara är "växtvärk" skönt med fler som har samma :)
Går &så i orons tider:/
Är i vecka 5+1
Har känt mig otroligt gravid senaste tiden & plussade på Stickan i måndags. Oplanerat med fantastiskt välkommet. Under två veckors tid har jag haft lite ont i äggstockarna, svidande och stickande/molande känsla i mage, rygg & höfterna. Alltså som växtvärk. Men idag fick jag jätte ont tappen(hugg) & ont i båda stockarna i ca 45miunuter & efter att det slutat upptäckte jag blod när jag gick på toaletten. Ljusrosa "vattnigt" färskt blod! Jag fick rent av panik!! Ringde 1177 & vi fick en tid på kk.
Hon kunde inte se något avvikande i livmodern eller tappen & en hinnsäck fanns. & med tanke på att det är så tidigt menade hon på att det förmodligen är normalt & storleken var normal med tanke på veckan. (Dock inga garantier) eftersom man aldrig kan veta hur detta kommer sluta:/ & eftersom inget hjärta fanns än .... blödningarna är fortfarande sparsamma & kommer på pappret vid toalettbesök. Har nu istället Molande värk i magen (samma känsla som jag haft i två veckors tid.) känns ungefär som tidigare fast jag tror mig känna mindre gravid symtom än tidigare...iof har brösten ömmat till och från & haft halsbränna och illamående till och från hela tiden .. Äsch man över analyserar allt när man är i den här situationen. Önskar verkligen pyret att få bo kvar & växa sig stor!! Känner mig lika "fluffig" uppblåst som tidigare och hoppet lever kvar men jag är livrädd att det ska vara slut här!:/
Hur många har erfarenhet av blödningar och värk-känningar?
Hur har det gått för dig? Fick en attack med värk och ljusrosa blod efteråt. :/
Skönt att höra! Samma här men har jätte ont i ryggen och magen gör lite ont & känna sjukt svullen. Inte direkt ont i äggstockarna längre. Bara lite till & från som tidigare. Skönt det!
Hoppas vi klarar oss!!!!! Ska också köpa folsyra.
Vad är kub egentligen? Något man betalar själ. Eller hur funkar det?
Hoppas det går vägen den här gången. Jag har haft lite ljusrosa flytningsvblödningar & hoppas det inte blir något mer av det! Börjar lugna ner mig nu när andra testet var betydligt starkare än första men tanken finns ju kvar ^^, är också 5+2 idag :)
& är 25år men har en son sedan tidigare :)
Ja det verkar verkligen så. Syster hade illa sant med Sin andra så det är skönt att kunna rådfråga lite där. Jag blev sjukt orolig MWs tanke på att det gjorde väldigt ont samtidigt men jag tror det är lugnt så länge det inte blir som en mensblödning. Ja men av kul! Vart bor du? Jag var också först med barn i min krets. Nu börjar alla skaffa sin första & jag är inne på andra. Dock har jag flyttat i från lin hem stad så jag blev ensam ändå :) när har du inskrivning?
Dagar man har i sin cykel?*