liljah33 skrev 2013-11-10 18:45:51 följande:
Jag känner samma, ibland känns det nästan som man då inbillat sig att man är gravid.
Veckan mensen skulle dyka upp hade jag extrema mensvärkar, värkte och molade i magen och i ryggen så jag höll på bli galen. Sen kom som "krampattacker" mellanåt, kan kanske föreställa mig att sammandragningar känns åt det hållet? Sen nu, en vecka senare har jag bara lite värk på natten, det gör som ont i magen men kan inte avgöra om de är mensvärk eller om det är för man blivit så "trög". Går över på dagen. Bröstvårtorna är lite ömma, ibland mer, ibland mindre. Ibland är jag tokhungrig och ibland inte alls, och ibland supertrött... men för det mesta vaknar jag supertidigt, har så mycket att tänka på kring denna lilla varelse i min mage. Är i vecka 6 nu. (5+3)
Då är vi på exakt samma dagar! :)
Flrra graviditeten så ha d e jag märklig järbsnak i munnen, mådde illa till och från hela tiden, molande värk, ömma bröst, extrema begär efter lakrits eller något annat med mycket smak(antagligen för järnsmaken)..
Men inget nu! Molande värk o ömma bröst är det ja har.. men man kan ju tro man är lurad!
Jag misstänkte ingen grav, jag kände absolut ingenting! Jag hade ett gravtest kvar hemma, och om jag ska va ärlig så tror jag att jag lider
av någon slags tvångssyndrom! Måste testa!!
Men ja hade ett kvar, min sambo hade kommenterat mina bröst, så va fan.. testar väl då.. och vad blev det?? Två streck!! Haha!
Men som sagt, inga tecken på grav.. känns så lustigt.. ! :)
Tess7601: beklagar!! Usch vad hemskt! På det igen!