• ung92

Juli 2014!

brandnewday skrev 2013-11-08 18:04:34 följande:
    Haha jag har inte heller fattat! Även om jag varit gravid förut, jag fattar det fortfarande inte! Känner liksom inga symptom förutom svullen mage och lite trötthet (gått över nu). Berättade för alla på jobbet idag eftersom vi har personalfest på tisdag och folk kommer undra om jag dricker cola :p
    Samma här! Är gravid i 6:e veckan och känner mig helt ogravid. Tröttare dock, och lite molvärk och svullna bröst. Men inte mer än så! Vid den här tidpunkten med sonen så spydde jag som en gris, kände lukter, kunde inte äta, orkade ingenting och var jätte täppt i näsan.

Lite orolig är man att de inte står rätt till :O
  • ung92

Jag måste fråga er en sak..Min sambo är inte alls glad över tvåan och vill inte alls prata om det. När jag frågar han om han vill lämna mig säker han såklart nej..Men det gör så ont att se att alla andra i min omgivning är så ofantligt lyckliga och hoppar av glädje att sonen ska få ett syskon förutom han.

Detta var såklart inte planerat, men känns vansinnigt att göra abort om jag inte vill. Kände sån lycka inombords när jag blev gravid och ville bara skrika ut de åt alla. Men han håller på vända det som om detta är något som är så otroligt hemskt Rynkar på näsan

Känns så tråkigt att den som jag älskar mest inte vill dela detta med mig..Hade ni stannat kvar? För just nu känns detta bara som en stor mardröm. Han försöker få mig att känna detta som jätte tråkig sak..:(

Svar på tråden Juli 2014!