Juli 2014!
Hej, får man hoppa in här? :)
Jag fick mitt plus igår. Är väldigt orolig, men förhoppningsvis är det tredje gången gillt.
BF är 2 juli.
Hej, får man hoppa in här? :)
Jag fick mitt plus igår. Är väldigt orolig, men förhoppningsvis är det tredje gången gillt.
BF är 2 juli.
Tack för svar.. Antar att det kan vara mycket individuellt... men jag nojar rätt mycket. Ska försöka slappna av och njuta av plusset.
Eller hur?! Ska bli jättekul att följas åt ju!
Hoppas verkligen att de blir starkare! Jag tänkte testa i morgon igen. Men tydligen ska man inte ta testlagrets stickor på största allvar. Ska ta ett digitalt test snart också.
Jag blir så glad av att se hur många det är som plussat!!!
Jag har precis bokat tid hos gyn, får göra ett tidigt VUL, pga mina tidigare missfall. Jag längtar så jäkla mycket! Och förhoppningsvis klarar jag mig dit, och vi får se ett tickande hjärta! <3
Aåååh, detta gör jag gärna!
BF lista Juli 2014
Snuttens BF: 2/7 21 år 1:a barnet
Prussiluskans BF: 5/7 32 år 5:e barnet
Jag hade också tänkt att vänta, men nu blev det så att min mans familj fick veta ändå... Lite synd, hade velat ha det hemligt ett tag till.
Jag har även berättat för min mamma, henne är det skönt att bolla tankar med. Resten får vänta till efter vecka 12, vilket blir runt 20 december. En härlig julklapp dvs.
Det var ett tag sedan även jag skrev! Jag gick in i vecka 9 idag! Så jäkla skönt att ha tagit sig såhär långt. Förra gången fick jag mf runt den här tiden. Skulle egentligen gått in i vecka 10, men jag blev tillbakaflyttat på vul:et.
Jag blev tillbakaflyttad på mitt ultraljud i vecka 7, tydligen var jag bara i vecka 6. Hade säkert äl mycket senare. Blev jätteorolig för jag har haft två missfall tidigare. Men allt verkar se bra ut. Jag gick in i vecka 15 igår så här går det verkligen undan. Har BF 9 juli istället för 2 juli som det står i listan. :)