• alem

Juli 2014!

Hej hopp!
    Slänger in mig själv här!
    Plussade  för en vecka sen (ÄNTLIGEN, efter över 4års försök med syskon till vår snart 5årig dotter) och är någon stans mellan v6-9 lite osäkert. 
    Ringde BM idag och bokade in en tid så 14.e ska jag dit på första besöket, hon tror jag är i v9 men jag tror jag är i v6 nu Så vi får väl se då vem som har rätt hehe har lite oregelbunden mens och med symptomen och senaste menserna så tror hon så. Så får väl se om jag får bli kvar här i juli eller om det blir en juni!  

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}BF lista Juli 2014 {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}  
    NinniMehr BF: 1/7 24 år  1:a barnet 
    Snuttens BF: 2/7   21 år  1:a barnet  
    Svartvinbär BF 3/7 25 år, 2:a barnet 
    alem BF 3/7 27år, 2:a barnet
    HollyHs BF: 4/7 34 år 4:e barnet

tess7601 BF:4/7 37år 4:e barnet   
    Adrienne BF: 5/7 25 år 2:a barnet 
    Prussiluskans BF: 5/7 32 år 5:e barnet  
    ScillaBlå BF: 5/7 34 år 3:e barnet  
    JennyHG BF 7/7 27 år 1:a barnet 
    Nilla81 BF: 8/7  31 år,  4:e barnet 
    ViolasVita BF: 8/7 37 år, 4e barnet 

majose BF: 11/7  29 år, 2:a barnet 
    brandnewday BF:11/7, 22 år, 2:a barnet

malore88 BF: 13/7 25 år 1:a barnet B
    elfen BF 15/7 35 år 5:e barnet

• alem
    brandnewday skrev 2013-11-05 20:49:55 följande:
    Bara jag som är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen? Är svullen om magen redan nu och har små hugg/stickningar ibland..
    ja e oxå extremt trött... somnat mitt på dagarna några dagar nu, är jätte svullen och har lite ont i magen till å från, mest uppe vid revbenen... 
    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • alem

jag hoppas på att få göra ett VUL på torsdag när jag ska till BM första gången, iom att jag haft ca 6 mf tidigare så är jag extra nojjig nu.. 
    har mått lite små illa diffust sådär tidigare men inte nu längre, och trött är jag, så lite ont i brösten till och från men mer tidigare än nu... kissar inte hela tiden längre heller så man blir ju mer nojjig över det!
    Så ska försöka se om jag får det som sagt, kan ju vara bra oxå iom att vi inte vet om det är v 6 eller 9 nu
    så man får veta lite mer ordentligt hoppas på v9 för då behöver vi inte ställa in vårt bröllop som vi antagligen behöver annars :P

• alem

Ul idag ca 8+1 och starkt pickande hjärta <3 

Nu är inte nästa besök förrän RUL 6/2 hur ska man klara sig så länge? haha :D  

Svar på tråden Juli 2014!