Juli 2014!
Kul !! 2 röda streck ð?? lite pirrigt... BF 8 juli, barn nr 4!
Hur kopierar jag BF listan från mobilen ?
Kul !! 2 röda streck ð?? lite pirrigt... BF 8 juli, barn nr 4!
Hur kopierar jag BF listan från mobilen ?
Tack för hjälpen Nilla81!
Är det bara jag som tycker FL i mobilen ( appen) är väldigt begränsad?
Kul att det är så många med fler barn.
Jag har 3 med min min förra man 4,7,11 år och nu väntar jag och min nya en liten tillsammans .... Han har två redan så det lär bli fullt hus !!
Hur många är vi från Stockholm ?
Om någon har tid å uppdatera min rad i BF Listan så är det :
ViolasVita BF: 8/7 37 år, 4e barnet
Tack !
Jag ska på " gravid grupp" nästa vecka. Känns konstigt när det är barn nr 4 ;)
Första MVC tid 16 dec. Har inte berättat för någon än. Tänkte försöka vänta lite.... Fram till v 12 om det går.
Hej alla
Är enligt uträkning i v6+1 så allt är väldigt tidigt och bebisen pytte pytte liten.
Jag har som sagt 3 barn sen tidigare och dessa tre graviditeter helt felfria ( krämpor och illamående visst... men inget annat)
Men så i morse så fick jag flytningar. Bruna... som när man är på sluttampen av mensen ungefär.
Har aldrig upplevt det förut. Ska det vara så? Eller är det start på missfall?
Jag har molnande värk i nedre delen av magen men det har jag haft i 2v och det hade jag tidigare graviditeter också.
Åh... blir så orolig... är rädd att allt bara sätter igång och det lilla som finns trillar ut
Lyssnar gärna till era kloka ord, råd och erfarenheter.
Kram !
Jag är 37 år, har 3 fina barn här hemma -02,-06,-09 och så en -14 i magen då ;)
Bor i Stockholm
Fick man äta lax-sushi??
Har för mig att varit ett Big-No No dom tidigare graviditeterna, ..... det hade varit underbart för jag är sugen på just sushi... heeela tiden!!!
Stor kram till dig ... Livet är så skört. Hoppas ni kan få en varm och fin jul i alla fall.
Hej alla!
Ligger våndas lite över morgondagen.
Har tid 11.30 på Huddinge för MKP.
Är så rädd att det ska göra ont. Ska bli härligt att få se den lilla skiten där inne eftersom det är ett UL innan men tycker INTE om sprutor.... Nån här inne med erfarenhet ??
violas vita- jag trodde jag skulle haft erfarenhet av MKP vid det här laget. Men tji fick jag eftersom det vid det där ULet de gör först avslöjade två småskitar i magen. Surprise, liksom. Den ena moderkakan låg för den andra och vi kunde inte ta provet. Gör FVP om en vecka istället, tydligen skulle det få bättre. Jag som peppat så inför MKP, var (ÄR!) så nervös jag också. Jag tror dock det kommer gå alldeles utmärkt för er i morgon, jag håller ett par tummar för er!
Violas vita- hur gick det nu idag då?
Hej ??
Är det någon som vet om detta är den officiella juli-2014 gruppen ? Det är så extremt lite aktivitet här inne.
Har haft liknande grupper förut med dom andra barnen och där skrevs det hela tiden.
Tänkte om jag missat nåt? Vart hänger ni någonstans? Facebook ? Nån annan tråd?
Känner mig vilsen !!