Juli 2014!
Jag plussade i morse
Bf den 8 juli enligt uträknaren. Detta blir barn nr 4 om det går hela vägen. Blev på första försöket så jag hoppas mini vill stanna.
Jag plussade i morse
Bf den 8 juli enligt uträknaren. Detta blir barn nr 4 om det går hela vägen. Blev på första försöket så jag hoppas mini vill stanna.
Grattis alla som plussat! Vad roligt
Har lite illamående på kvällen och hoppas det fortsätter så (om jag nu måste ha det) än att ha det på morgonen. Speciellt när man ska upp tidigt och iväg till jobbet. Lite molvärk i magen och så känns den jätte stor, att det spänner på nåt vis. Men inget syns, den är platt men längtar till man börjar se nåt Såå mysigt. Största längtan är väl till ultraljudet. Men många veckor kvar dit.
Ska försöka ringa Mvc och boka tid för inskrivning. Har ni ring än?
Ska bli kul och följas åt
Holly: Hehe förstår att det känns lite konstigt att ringa 2 månader efter och boka tid för man är gravid.
Känns ingen direkt brådska att ringa, varför vet jag inte. Kanske för att det är så tidigt än.
Grattis till dig med tjej1989
Har också kvälls illamående. Det hade jag inte med det andra där var det morgon istället. Mått illa hela kvällen och kan inte äta då mår jag ännu mer illa.
Imorrn ska jag försöka ringa BM och boka tid. Bokade via nätet men har inte fått svar så lika bra och ringa. Måste bara hitta tillfälle eftersom alla barnen är hemma
På uträknaren som finns på denna sida kan man väl utgå från äl för att få reda på BF om jag inte minns fel.
Grattis och välkomna alla nya
Grattis alla ny plussade
Är nyss hemkommen från hälsosamtal/inskrivning hos BM. Ska dit igen den 11/12 för provtagning.
Har även bokat tid för ultraljud, antar att det är vul men ska dit på måndag i alla fall. Man blir lite nervös för att det ska se nåt fel. Jobbar helgen så man kanske inte hinner tänka så mycket på det.
Jag är 31 år och har en flicka född 02 och 2 pojkar födda 04 & 08. Jobbar som undersköterska. Bor i Uppsala och har BF den 8/7.