Lakrids skrev 2013-11-12 12:54:38 följande:
Absolut äkta! Vagnen levereras direkt från Bugaboo, därav det lägre priset. Babyplus sköter bara kontakten så att säga. Alla vi känner som har Bugaboo har beställt därifrån :) Återkommer med mailet!
Vad bra, det är ju toppen!! Har precis författat ett mail med några frågor på knagglig engelska, haha... får se om de svarar.
Du får hemskt gärna kopiera ditt mail till min inbox! Tycker det är så svårt att beställa via nätet och dessutom på engelska!
Vad har du för vagn, en Donkey Twin all black eller en vanlig? Gud, det är så mycket att tänka på! Och detta blir ändå barn nr 2 och 3, har en son sen innan och vi trodde ju att vi hade allting kirrat redan. Återanvändning av vagnar, tillbehör, sängar, osv, men tji fick vi! Haha...
Jag är bara i vecka 15 än så länge så vi ska nog vänta lite med att beställa, åtminstone tills efter RUL som vi har om några veckor. usch, är så nervös... vill så gärna att allt ska vara bra! Man vill ju inte beställa för tidigt om det skulle visa sig att något händer... I Sverige har man ju en returrätt, men det gäller väl inte när man beställer från utlandet och det är ju meckigare att skicka tillbaka allt i så fall.
Beställde ni Maxi Cosis babyskydd också? Det tyckte vi var så smidigt med Teutonia Cosmo som vi hade till sonen så vi kör nog på en liknande variant denna gång. De borde ju även vara billigare på dessa babyskydd, borde kanske passa på att beställa sådana också!
En sak som jag tycker är lite konstigt är dock varför de inte kan skriva ut priset på vagnarna utan man måste maila och fråga? vet du anledningen till det??