jessmess skrev 2013-11-22 12:58:18 följande:
Jag bodde vid legendvägen i fem år, vi flyttade till Termovägen i somras. Sålde lägenheten och bor nu i hyreshus, men vi letar efter ett litet hus. Så vi har bott nära varandra må jag säga! :)
Ja det var väldigt nära. Då har vi säkert sprungit på varann nån gång =)
Jag har hund och är ute och går en del i området.
jessmess skrev 2013-11-22 13:10:49 följande:
Tänkte fråga er alla, var köper ni mammakläder? Det är ju bara H&M som säljer mammakläder. Finns många nätbutiker, men tycker dom tar hutlöst mycket pengar för en klänning tex.. Fruktansvärt dåligt utbud, trodde att det skulle finnas mammakläder på Lindex, KappAhl eller polarn o pyret.. men icke.. (smått bitter ;P)
Allt jag har hittat förutom HM kostar ju hutlöst mkt. Så har än så länge bara köpt från HM. Däremot har jag haft turen och ärvt en hel del mammakläder från syskon och bekanta =)
Men jag har köpt en hel del vanlig kläder också fast i större storlekar än vad jag vanligtvis använder. Stora säckiga tröjor eller linnen som är av den längre modellen har funkat bra att göra så med utan att dom ser dumma ut på.
Cubus har bra långa boxarlinnen och vanliga linnen som jag älskar.
Fast jag är inte så stor om magen heller. Är visserligen bara i v 24/25 men det har precis börjat synas typ =P