• j3nnyy

Någon mer gravid som bor nordväst om Stockholm som söker nya vänner?

Hej :) får man hoppa in här? Är lite efter er andra, går in i v 23 imorgon och har bf 10/3. Bor i Kungsängen :)

• j3nnyy
    jessmess skrev 2013-11-04 15:44:02 följande:

Hej Jenny! Klart du får, välkommen :) Kul med en till som har hittat hit! Hur mår du och bebben? :)
    Vi mår superbra :) såg idag första gången utanpå magen att den rörde sig. Så konstig känsla!
  • j3nnyy
    jessmess skrev 2013-11-04 16:59:48 följande:

Hehe ja eller hur! Många tycker att det känns härligt att känna bebis sparka och ha sig.. men jag tycker det är obehagligt. Helst nu när bebben gör stora långsamma rörelser vid revbenen :P Var i Kungsängen bor du?
    Jag kan tänka mig när den är lite större att det känns ännu konstigare, såg en kompis mage när man verkligen såg en liten fot som stack ut från magen, hjälp! Känns så overkligt fortfarande att det faktiskt ligger en liten bebis inne i magen. Jag bor i Tibble :) vart bor du?
  • j3nnyy
    jessmess skrev 2013-11-04 20:39:43 följande:

Haha men jösses :) häftigt! Ja, det är overkligt.. Man kan inte förstå det riktigt. Vet du vad det är för kön på din bebis? Jag bor i Kallhäll, inte världens roligaste ställe direkt hehe. Vill flytta till Kungsängen! Vi letar för fullt efter lägenhet. Då går du också hos barnmorskan i Kungsängen? Har du Margareta kanske? :P
    Japp jag går i Kungsängen, men hos Berit. Tycker hon är supergullig! Längtar tills nästa besök o få höra bebisen :) vi ska få en flicka, har ni tagit reda på kön eller blir de överraskning?

Ja Kungsängen är trivsamt tycker jag :) är glad att vi köpte en trea, när vi skulle flytta för tre år sen, utan någon större tanke på att skaffa barn, e så skönt att slippa flytta nu eftersom vi trivs så bra
  • j3nnyy
    jessmess skrev 2013-11-05 10:08:49 följande:

Ja Berit är allt bra söt :) Stötte på henne imorse när jag var hos Margareta. Vi får en pojk :)  Ja, det förstår jag. Önskar att vi också hade en trea :P
    Ja de är skönt med ett till rum, men samtidigt behöver ju inte bebisen ett eget rum första tiden ändå :) fast jag skulle nästan behöva två rum för alla saker jag handlat.. Tror jag blivit lite tokig
  • j3nnyy
    Natalie87 skrev 2013-11-05 16:07:32 följande:

Hade jag fått som jag veltat hade jag köpt på mig galet mycket saker. Men på grund av flytten och andra saker som måste köpas så får jag vänta lite. Men nästa lön, då ska jag shoppa bebis saker!

Ja eller hur, de låter så gulliga. Är det äldre damer?

Jessica & Jenny, vill/kan ni följa med till Solna idag och ta en fika? =) Ska träffa två tjejer från en annan tråd här på FL. Vi ska mötas 17.30 vid Espresso House.

Åh det hade vart superkul men jobbar till 21 ikväll :(

Ja Berit är lite äldre, tycker det är superbra, som att hon har mer koll, löjlig jag är haha
  • j3nnyy

Hej allihop :) hur mår ni? Det har väl inte tittat ut nån liten ännu?

• j3nnyy
    BabyGurl87 skrev 2013-11-18 11:33:40 följande:
    Nope ingen bebis här än. Men blev inlagd på förlossningen över natten i lördas pga blödning men fick åka hem igår med lite "tjat" haha.. Men tyvärr tillbaka idag för kontroll då jag tror att första hinnan med vatten gick imorse! Får se om jag blir kvar eller om jag får åka hem! Ska först träffa en läkare!
    Oj okej! Hur har det gått? Håller tummarna för dig idag :)
  • j3nnyy
    BabyGurl87 skrev 2013-11-20 06:20:40 följande:

Förlåt för sen uppdatering :)

Fick vår lilla prinsessa den 19 nov kl 03.15

Ligger nu på neo då hon bara vägde 1720 vid födsel och är 45 Cm lång!

phphgR2m377179.jpg

Åååh vilken liten sötis! Stort grattis!
Svar på tråden Någon mer gravid som bor nordväst om Stockholm som söker nya vänner?