• Dixie

Nonchalanta föräldrar går mig på nerverna.

Charlotte 501 skrev 2013-10-22 09:00:18 följande:
    Nej. Jag hade inte missförstått. Det var de själva som berättade för mig om airbagen. Men åter till ämnet, hjälpas åt, hur?

Informationen finns ju, så jag vet inte vad man mer kan göra! Dessa föräldrar väljer ju att inte ta till sig denna information.......
  • Dixie
    Charlotte 501 skrev 2013-10-22 11:45:17 följande:
    Hur kan mitt beslut att inte umgås med de här kvinnorna vara det hetaste i detta ämnet? Just nu valde jag att prata om barnsäkerhet men vill ni verkligen veta så är dessa barnen ouppfostrade, uppkäftiga, de slåss. Kvinnorna har tappat greppet helt, skiter i rutiner, ger coca cola i nappflaska, 6 månaders bebisar får godisnappar, 1 åringar lördagsgodis varje vecka. Dessutom har en av dessa två legat med 3 av mina x. Den sista ganska nyligen, och bakom min rygg. Kan vi släppa mitt val av vänner nu och återgå till ämnet?

men jag förstår inte riktigt vad du är ute efter - Informationen om säkerhet finns, detta är rekommendationer som dina väninnor och andra föräldrar väljer att inte följa - det är inget olagligt och eftersom du har påpekat för dem att de gör fel, är de förmodligen medvetna om dessa rekommendationer - men väljer trots allt att inte följa dem.
Svar på tråden Nonchalanta föräldrar går mig på nerverna.