• Ernst Hugo

Killar: Tjejer får heller inte napp vid nätdejting

Kära TS Du har ganska speciella kravställningar och du verkar även se dig själv som talesperson för alla kvinnor. Personligen har jag aldrig fattat vad ens motionsvanor säger om en som person. Jag tränar 4 dagar i veckan men skulle aldrig skriva det i en presentation. Så fullständigt ointressant. Samma sak med utbildning kontra allmänbildning. Jag har dejtat flera med fyllig akademisk bakgrund men som samtidigt hade ganska begränsad allmänbildning utanför sitt eget scoop. Du har rätt i att gnäll aldrig leder till något bra, men dejtingvärlden är speciell för både kvinnor och män.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo

Hur?@ Om du gillar spinning, gym, löpning eller tjosanpass på gympan säger mig inget om din persona. Kastar du varpa, deltar i veteran-friidrotts-VM, kör trial eller något ovanligare ja då är det kanske säger något om dig. Annars tror jag du kan berätta vad som gör dig glad. Vad som gör dig lätt i sinnet. Vad som berör dig. Vad du vill ha i din vardag. TS@ Gissar att 80-90% tänker ungefär som du, kanske inte med utbildning men angående motionsvanor. Flertalet presentationer beskriver hur och hur ofta man motionerar. Frågan är, känner du att dessa beskrivningar har fört dig närmare någon man du haft god kemi med och varit intresserad av själv?

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo

TS@

Du har nog rätt, det säger något om dig. Kanske bara inte det du själv vill förmedla alltid. Olika falla våra lotter och du verkar ju ha haft uppskattade ragg i förenings eller sportsammanhang. Såklart handlar det om kemi och många män uppskattar säkert din frenesi i motionsspåret.
    Att en persons motionsvanor skulle säga något om deras färdigheter i sängen är väl det jag tvivlar mest på i sammanhanget.

• Ernst Hugo

Flyga@

Är oxå nyfiken på varför inte DU kan skriva till mannen?

Svar på tråden Killar: Tjejer får heller inte napp vid nätdejting