• Anonym (?)

Att knulla med en hund i samma rum

Alltså jag har problem.. jag o min sambo har hund, som fortfarande är valp.. o när vi knullar är, åtminstone jag, väldigt högljudd...... :) Efter det börjar hunden gnälla som fan o vägrar sova ensam i sin bädd som den gör utan problem annars.Vad göra??

Och jag har annars svårt med att någon annan är i samma rum som oss när vi ligger, även fast det är en hund.. Jag har till o med svårt med en katt i samma rum. Finns det nån annan med samma problem eller är vi ända som ligger med djur i samma rum?! :)

• Svar på tråden Att knulla med en hund i samma rum
  • Jemp

Jag skulle inte stänga ute drn förrän den kan vara ensam/i annat rum i normala fall. Risk att förstöra ensamträningen om det blir läskigt.

• Anonym (?)
    Jemp skrev 2013-10-17 20:48:16 följande:
    Min valp var orolig faktiskt. Vuxna hunden går utmärkt att ha i samma rum. Det gick över med tiden.
    Vi tänkte lite på att om det är bättre att fortsätta som vi annars gör, d.v.s att vi knullar ofta.. 1-2 gånger per dag, för det mesta. Så hon vänjer sig eller ska vi ta det lugnt med det tills hon blir lite äldre..?
  • Anonym (?)
    Selfish Geene skrev 2013-10-17 20:52:58 följande:
    Knulla med en hund i samma rum som vem då??
    Läs tidigare svar
  • Anonym (J)
    Anonym (?) skrev 2013-10-17 20:40:15 följande:
    Alltså att knulla sin sambo med en hund i samma rum:) haha oj, det där kan missuppfattas.

Det där kan också missuppfattas... (Jag fick en ganska besvärande bild i huvudet, och undrar fortfarande "i samma rum som vadå?")
  • Sjöstuga
    Anonym (J) skrev 2013-10-17 21:01:07 följande:
    Det där kan också missuppfattas... (Jag fick en ganska besvärande bild i huvudet, och undrar fortfarande "i samma rum som vadå?")

Folk borde lära sig vart kommatangenten sitter. Då slipper vi oskyldiga få, inte lika oskyldiga, bilder i huvudet!
  • Anonym (?)
    Anonym (J) skrev 2013-10-17 21:01:07 följande:

? med en hund i samma rum som oss, jag o min sambo.
  • cazh82

Hund i samma rum när man ligger är ingen hit, antingen gnyr vovven som en förskräckt liten bebis, eller så ser den lite väl sugen ut på att bestiga husses baja. Lägg ut hundkorgen utanför sovrummet med en pipleksak och ett hundben, lättare att koncentrera sig då.

• Anonym (aldrig problem)

Min hund har aldrig brytt sig faktiskt eller "stört" oss. Hon sover i 99% av fallen och har bara vart några gånger hon vaknat och undrat vad vi hållit på med men sen gått och lagt sig igen. Och då är jag ändå ganska högljudd.

• Anonym (doggystyle)

Ursäkta.. har inte orkat läsa alla inlägg.. men att Knulla med en hund.. i samma rum? som vad då? Att knulla med en hund låter ytters perverst och jag tror att det är förbjudet enligt svensk lag :/ Det finns djurskydd idag tack och lov hoppas jag

• roffe
    Anonym (?) skrev 2013-10-17 21:14:29 följande:
    ? med en hund i samma rum som oss, jag o min sambo.
    Jo men din mening var uppbyggd så att det lät som du knullar din sambo med en hund dvs använder hunden som sexleksak :P 
  • Sugen01

Våra hundar har då aldrig brytt sig när vi har sex,vi är inte tysta. Visst har det hänt att dom kollat upp,men då har man fått säga till dom att sova

• Anonym (?)
    Anonym (doggystyle) skrev 2013-10-17 21:55:03 följande:
    Ursäkta.. har inte orkat läsa alla inlägg.. men att Knulla med en hund.. i samma rum? som vad då? Att knulla med en hund låter ytters perverst och jag tror att det är förbjudet enligt svensk lag :/ Det finns djurskydd idag tack och lov hoppas jag
    Jag menade att knulla med min sambo, när vår hund är i samma rum, som oss.

• Anonym (?)
    roffe skrev 2013-10-17 21:58:31 följande:
    Jo men din mening var uppbyggd så att det lät som du knullar din sambo med en hund dvs använder hunden som sexleksak :P 
    haha.. oops. Nå nej, det skulle jag aldrig göra!:)
  • Anonym (J)
    Anonym (?) skrev 2013-10-18 13:12:25 följande:
    haha.. oops. Nå nej, det skulle jag aldrig göra!:)

Vilken tur! Annars hade det ju varit synd om hunden.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Att knulla med en hund i samma rum