• Anonym (?)

Att knulla med en hund i samma rum

Alltså jag har problem.. jag o min sambo har hund, som fortfarande är valp.. o när vi knullar är, åtminstone jag, väldigt högljudd...... :) Efter det börjar hunden gnälla som fan o vägrar sova ensam i sin bädd som den gör utan problem annars.Vad göra??

Och jag har annars svårt med att någon annan är i samma rum som oss när vi ligger, även fast det är en hund.. Jag har till o med svårt med en katt i samma rum. Finns det nån annan med samma problem eller är vi ända som ligger med djur i samma rum?! :)

• Svar på tråden Att knulla med en hund i samma rum
  • Studentpappa

Skulle aldrig kunna knulla med en hund i samma rum, skulle bara vara nervös för att skulle hoppa upp och slicka mig i röven/skrevet. 

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.
  • Anonym (J)
    Studentpappa skrev 2013-10-17 20:30:07 följande:
    Skulle aldrig kunna knulla med en hund i samma rum, skulle bara vara nervös för att skulle hoppa upp och slicka mig i röven/skrevet. 

...eller tro att det avlånga hårda är ett tuggben... Matte såg ju ut att tugga nyss...
  • Anonym (vovve)

Valpen förstår inte varför du är högljudd då och inte annars och blir rädd.

Kan ni inte ha valpen i ett annat rum under tiden i sin säng där han känner sig trygg? 

• Anonym (vovve)
    Anonym (J) skrev 2013-10-17 20:33:00 följande:

...eller tro att det avlånga hårda är ett tuggben... Matte såg ju ut att tugga nyss...
    hihi
  • Sjöstuga

Att knulla med en hund, i samma rum som vad?

• Anonym (?)
    Studentpappa skrev 2013-10-17 20:30:07 följande:
    Hahaaa I know, min sambos familjs hund är ganska stor o var med på sommarstugan en gång.. när vi knullade försökte han hela tiden komma med o var så jävla envis, så han fick vänta utanför då till slut :)
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2013-10-17 20:37:27 följande:
    Hahaaa I know, min sambos familjs hund är ganska stor o var med på sommarstugan en gång.. när vi knullade försökte han hela tiden komma med o var så jävla envis, så han fick vänta utanför då till slut :)
    Men vår hund är liten o vår säng är hög! Kan inte hoppa så högt.
  • Anonym (?)
    Anonym (vovve) skrev 2013-10-17 20:35:16 följande:
    Valpen förstår inte varför du är högljudd då och inte annars och blir rädd.

Kan ni inte ha valpen i ett annat rum under tiden i sin säng där han känner sig trygg? 
    Hon börjar också gnälla om hon är ensam, vi håller på med ensamträningen :)
  • Anonym (?)
    Sjöstuga skrev 2013-10-17 20:36:39 följande:
    Att knulla med en hund, i samma rum som vad?
    Alltså att knulla sin sambo med en hund i samma rum:) haha oj, det där kan missuppfattas.
  • Jemp

Min valp var orolig faktiskt. Vuxna hunden går utmärkt att ha i samma rum. Det gick över med tiden.

Svar på tråden Att knulla med en hund i samma rum