Inlägg från: Mmmbop |Visa alla inlägg
  • Mmmbop

Bästa förskolan i Sumpan?

Hej,

Hittade lite gamla trådar, men förskoleverksamhet är onekligen "färskvara" så jag frågar igen.

Vilken är den bästa förskolan i Sundbyberg? Gärna hyfsat nära Sumpan centrum.

Funderar på att flytta dig, men dottern har haft det lite jobbigt med inskolningen på nuvarande dagis och jag vill hitta en som fungerar bättre med henne. Jag tror hon behöver en hyfsat lugn förskola. Alltså helst inte jättestor. Är den stor är det bra om den har väl separerade avdelningar . Hon är 20 månader drygt och kommer därför hamna i småbarnsgrupp. Jag vill gärna ha personal som inte har tokfokus på pedagogik utan som verkligen tycker om barn och ser till att dom trivs och blir mötta på sina villkor. Gärna speciella inskolningslärare som barnet får knyta an till. Sedan är förstår trevliga lokaler, trevligt gård och ekologisk mat bra. Men nummer ett är verkligen att barnen trivs.

Så? Ni som har småbarn i Sumpan, vad säger ni? 

• Svar på tråden Bästa förskolan i Sumpan?
  • Mmmbop

Inte en enda Sumpanförälder som kan dela med sig lite? Snääälla! Det är så viktigt att veta!

• Mmmbop

tack pauuline! Jag har hört gott om lilla alby-sidan från andra... Känns bra eftersom det mest sannolikt blir att jag köper lägenhet där (lite billigare =))

• Mmmbop

Tack Jesslin! Den har jag redan ställt dottern i kö till!

• Mmmbop

Puffar upp den här tråden då flytten till Sumpan blev senarelagd. Någon som har några åsikter om förskolorna i Sumpan? 

Gärna
    Viggen
    Lekplatsvägen
    Hagabergsgården
    Ekorren
    Kullen
    Vargen

Andra?

Svar på tråden Bästa förskolan i Sumpan?