Inlägg från: Baby Doll |Visa alla inlägg
  • Baby Doll

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Vilka härliga magbilder!

BARA 1 DAG KVAR så får vi äntligen träffa våran efterlängtade lille bebis!!!
    Imorgon ska jag in på igångsättning och blir därmed 6-barnsmamma!

www.mybabydolls.blogg.se

Helt galet att ha ett datum klart när man får träffa sin bebis, samtidigt jätte spännande!
    Vore jätte kul om ni följde oss på denna resa, ännu en ny familjemedlem föds.
    Kika in på bloggen, jag uppdaterar ofta och med mycket bilder! ;)

Jag & Babykulan

Och alla 5 härliga syskon som bebis får <3

www.mybabydolls.blogg.se
    5 småttingar i åldrarna 1-5 år & gravid www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll
    msemse skrev 2014-04-24 17:48:11 följande:
    Grattis Baby Doll till lillprinsen! Såg sötnosen i din blogg, hur mysig som helst :D Ska bli roligt och se vad ni kommer fram till för namn - Torgny är ju bra ;)

Själv var jag på tillväxt ultraljud i tisdags. Och det visade sig att min blivande dotter är världens mest genomsnittliga bebis. Enligt måtten avvek hon med blott 1 gram från genomsnittet. Läkaren blev väldigt förvånad. :) Så jag behöver med andra ord inte oroa mig för att hon är för liten eller för stor. Hon är alldeles lagom. Läkaren beräknade att hon skulle väga ungefär 3400 g när hon föds. Låter helt hanterbart i mina öron. Var i vecka 35+2 vid ultraljudet, och idag knallar jag vidare på vecka 35+4. 

Idag är det 30 dagar kvar till BF... tiden går fort nu!

Hihi Tack :D Torgny blir det inte, men han är fortfarande namnlös ;)
    6 småttingar i åldrarna 0-5 år! www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Här går allt bra, Kevin är snart redan 4 veckor och är supersnäll.
    Snart har barnen sommarlov från dagis och då är jag heeelt ensam med 6 småttingar från 0-5 år. Hoppas på varma dagar så vi kan vara ute mycket! :)

Jag med alla 6 småttingar :)
    Bebis syns dock inte, men han ligger och sover där i vagnen ;)

www.mybabydolls.blogg.se
    6 småttingar i åldrarna 0-5 år! www.mybabydolls.blogg.se
  • Baby Doll

Hej allihopa!
    I måndags var jag och gjorde KUB- allt såg bra ut så vi valde att berätta för alla  BF 27/5 

(supernervöst för alla reaktioner)

Här är de stolta stora syskonen  Välkommen att kika in på bloggen om ni vill www.mybabydolls.se

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!