Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
ops....glömde bilden....3:e gången nu då!!!!
ops....glömde bilden....3:e gången nu då!!!!
Jag har gått upp 7 kg sedan inskrivningen, är i vecka 31 nu, hur mycket har ni gått upp?
Jag sydde ett sånt där babynest själv, blev jättefin:)
Tack :) haha ja jag får säga så nästa gång!
Ja det fanns många olika mallar att googla, dom ser nästan likadan ut alla, jag tog en gammal kudde och fyllde upp med, eller 1 1/2 kudde blev det nog närmare bestämt.....ett tips jag kan ge är att föra in snöret som ska dra ihop hela nestet INNAN du fyller upp den......trodde jag skulle bli galen:) men det var roligt att göra den! Hade alla saker hemma, så det kostade mig egentligen bara tiden, dom är ju rätt dyra dom där rackarna.
Grattis! Sån där tröja köpte jag idag:)
Kanske tröjan gör att du ser mindre ut, Du Skulle haft samma
Nu har jag fått en liten prinsessa! Hade bf 23 maj men hon kom den 18:e. Gick så himla bra! Jag var sjukt förlossningsrädd, men kände vid 02 tiden den 17:e att värkarna började kännas tätare och jag åkte in, fick snabbt ryggbedövning och jag var i himmelriket, kände värkarna mycket svagt och vips var jag öppen 10 cm, då börjar jag känna att det trycker nedåt. Och en kvart senare var hon född.....har alltid undrat hur folk kan tycka att förlossningar varit fantastiska....men efter denna så förstår jag! Nu njuter vi och bara myyyyser:)
Ser ut som en peruk haha, bland den sötaste ungen jag sett ever!
Har inte skrivit här på ett tag men den 8/5 kl 22.42 kom lilla Jason till världen. 3568g och 50cm <3 Han kom på bf+3 efter 14 timmar på förlossning. Helt klart det mest smärtsammaste jag gjort i mitt liv (hittills) men såå värt det när man får en sån här liten fis som belöning :)
Min lilla tjej<3
Min lilla tjej<3
Äh problem som vanligt att ladda upp bild :/