Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
27+4. Fy vad tiden går sakta.
27+4. Fy vad tiden går sakta.
29+0
Virkade ihop en filt som gör sig bra både i vagn och vagga.
Ni har lagt upp så fina filtar, så här får ni min med. Mormors-ränder istället för mormors-rutor :)
30+0 idag.
Lycklig tjej idag! Min minimage börjar äntligen sätta fart och jag älskar det. Går in i v32 (31+0) på torsdag. Är knappt 2 veckor imellan på bilderna, och iaf jag ser en stor skillnad. Putigare å rundare :) Även fått ringt fk idag då jag inte förstod mig på ansökan om föräldrapenning (då jag ska börja plocka ut 10 dagar innan bf). Graviditetspenningen ska vara fixad å färdig så det är skönt. Men nu löste det sig bra efter samtalet om föräldrapenning så nu är även min ansökan om det skickad! :) Nöjd tjej, bra dag :D
Vecka 35+4 idag. Magen är mycket mindre än vid tidigare graviditeter.
Maken tjatar om att jag ska packa väska då två av tre barn är födda 36+4 men jag är så säker på att få gå längre den här gången att jag tjurar lite till innan jag packar.
24/5 kom Lillebror.
Det gjorde ondare än någonsin förr då det gick snabbt och var intensivt. Gick från 5 cm till krystklar på 2-3 värkar men det gick ju bra.
Här har vi efter att från början haft helt andra förslag som vi trodde var rätt kommit fram till att Lillebror helt klart är en Vincent
Det ser ju vem som helst.
Här har vi Vincent, nu två månader och 6 kärlekskilon tung.
Vincent drygt 4 månader nu och vi är INTE sugna på syskon
4 räcker gott. Han är som våran "pricken över i" <3
Här är en bild på Vincent. Han är en glad prick på dryga nio kilo och 69cm som fat fram över golven i racerfart!
1,5 år gamla är dom nu våra knoddar. Det går för fort!