Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Vilka fina magar ni alla har, så avis På mig syns ingenting ännu, bara lite allmänt svullen på kvällarna.
Lika kul å se allas ul-bilder. De är verkligen små, små fantastiska mirakel
Vilka fina magar ni alla har, så avis På mig syns ingenting ännu, bara lite allmänt svullen på kvällarna.
Lika kul å se allas ul-bilder. De är verkligen små, små fantastiska mirakel
Idag ser jag alla bilder Jättefina magar å ul-bilder på er alla.
Så tack Wimsy.
Blir så avis på era fina preggomagar På mig syns det inte att det är en bebis i magen. Är nu i v 22. Har än så länge bara köpt ett par nya leggings (typ varmfodrade) i en större strl. Längtar tills att det syns att man har en rund liten fin mage
Jättefina magar Får väl försöka få igång datorn å ta en bild på min mage me, nu när det äntligen blivit en mage. Fick typ första gången frågan i torsdags v 22+4 att är du gravid
Fördarvad, beklagar verkligen. Vad hemskt:'(
Vi har inte tagit reda på vilket kön Grants är Men vi tror på en liten kille. Jag har två killar sen innan å detta e sambons första. Jag hade tyckt det varit kul å få köpa lite flickgrejor men bara det kommer ut en frisk å välmående liten Grants e vi nöjda
Måste säga att era magar är så fina, riktiga bebismagar Min är fortfarande inte så jättetydlig bebismage, visst den växer å börjar puta ut lite framåt. Men iochmed att jag har gått ner 50 kg så har jag lite extra hud på magen som döljer samt att jag bär nog bebis lite längre in i magen. Tror dock att min bebiskula kommer om ett par veckor å då kommer att vara i vägen viljet den inte är idag så mkt.