Inlägg från: förväntansfull2014 |Visa alla inlägg
  • förväntansfull2014

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Vilka fina magar ni alla har, så avis På mig syns ingenting ännu, bara lite allmänt svullen på kvällarna.

Lika kul å se allas ul-bilder. De är verkligen små, små fantastiska mirakel

• förväntansfull2014

Blir så avis på era fina preggomagar På mig syns det inte att det är en bebis i magen. Är nu i v 22. Har än så länge bara köpt ett par nya leggings (typ varmfodrade) i en större strl. Längtar tills att det syns att man har en rund liten fin mage

• förväntansfull2014

Jättefina magar Får väl försöka få igång datorn å ta en bild på min mage me, nu när det äntligen blivit en mage. Fick typ första gången frågan i torsdags v 22+4 att är du gravid

• förväntansfull2014

Fördarvad, beklagar verkligen. Vad hemskt:'(

Vi har inte tagit reda på vilket kön Grants är Men vi tror på en liten kille. Jag har två killar sen innan å detta e sambons första. Jag hade tyckt det varit kul å få köpa lite flickgrejor men bara det kommer ut en frisk å välmående liten Grants e vi nöjda

Måste säga att era magar är så fina, riktiga bebismagar Min är fortfarande inte så jättetydlig bebismage, visst den växer å börjar puta ut lite framåt. Men iochmed att jag har gått ner 50 kg så har jag lite extra hud på magen som döljer samt att jag bär nog bebis lite längre in i magen. Tror dock att min bebiskula kommer om ett par veckor å då kommer att vara i vägen viljet den inte är idag så mkt.

• förväntansfull2014
    Mrs Fii skrev 2014-03-03 07:44:48 följande:
    På ett ställe strax ovanför Göteborg. Klädkällaren heter affären och är som ett lågprisvaruhus. Märket "bäbis" på kläderna så kanske finns på andra ställen med.

69kr för bodys och byxor st och 89 för pyjamasarna st.

Äntligen i färger jag letat efter

Riktigt snygga å jag gillar färgerna. E dock förvånad att de kommer ifrån Klädkällaren, tycker mest att det är skit de har. Tvätta dem snarast å se så att de inte krymper el blir snea. Hoppas att de är lika fina efter. Man blir ju glad av färgklickarna
  • förväntansfull2014
    Olinda skrev 2014-03-24 16:35:23 följande:
    Är det fler än jag vars bebis sparkar mest ut på sidorna

Kan det betyda att de ligger i säte?

Min ligger mest med ryggen på höger sida. Men lyckas ändå sparka å leva loppan över allt Värst är när han krafsar neråt, känns som om nån gräver sig ur underlivet på mig. Samtidigt undrar jag om han gör typ volter el liknande ibland.
  • förväntansfull2014
    Nawifa skrev 2014-04-02 11:27:03 följande:
    Vecka 33+2 på förlossningen, vattnet har nu gått helt och värkarna kommer och går. Läkarna tror att det blir förlossning inom kort så nu väntar vi och ser, inget blev som vi tänkt men vi tar det för vad det är och snart är vi trebarnsföräldrar

Lycka till å hoppas att allt går bra...
  • förväntansfull2014
    Nawifa skrev 2014-04-03 21:21:34 följande:
    Hej tjejer då var man trebarns mamma! Idag i vecka 33+3 föddes hon med akut kejsarsnitt pga placentaavlossning. Allt gick bra och hon är stor och pigg, väger 2800 gram och är 47 cm lång.

Stort grattis till eran sessa. Jättesöt å så härligt med massa hår
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!