• wasabiie

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hoppar på här också! Jätte roligt att se alla andras magbilder och saker dom köpt! 

Magen börjar kännas otroligt stor och klumpig nu haha. 

• wasabiie

Första plagget jag köpte till lilltjej i magen. Vecka 32 och nu känns det verkligen som tiden går långsamt. Kanske är det för att man "märker" av graviditeten så mycket nu mot slutet.

• wasabiie
    Baby Doll skrev 2014-03-05 12:11:51 följande:
    Jag är i vecka 30 + 0 idag med 6:e barnet :)

Gått upp ca. 10 kg hittils. vilken vecka är ni på och hur mycket har ni gått upp?

www.mybabydolls.blogg.se
    Vecka 32 här och -1 kilo :) Jag har kräkts ruskigt mkt....
  • wasabiie

Jag ska också på tul här snart. Anledningen vad i princip "bara för att". har inte någon gravid diabetes, konstiga sf-mått eller avvikande kurva. Hon sa bara att sf-mått inte alltid stämmer men att allt ser jätte bra ut.

• wasabiie

Vecka 35! Nu sprängs jag snart tror jag! 

Var på TUL idag och hon väger ca 2600 gram nu vilket var helt normalt och bra sa dom :) Själv vart jag lite besviken på själva ultraljudet dock. Trodde vi skulle få se mer och att hon faktiskt skulle berätta vad vi såg. Men men min lilla tjej verkade må bra och det är det viktigaste så jag är glad iaf :) 

• wasabiie
    Defeateris skrev 2014-04-28 11:32:40 följande:
    Har precis gått in i vecka 38. Känns så jäkla märkligt att han snart är här hos oss.. Fler än jag som får snabba, korta stunder av nästan panik ibland? Är vi verkligen beredda för det här, jag och sambon? Men mestadels är jag såklart glad - älskar vår lilla Prick och längtar som sjutton efter att han ska titta ut..

Gick in i vecka 40 idag och jag känner precis likadant. panik inför förlossningen också! 
  • wasabiie

Se där, fler än jag som har BF idag den 5:e Maj då Glad

Slemproppen gick natten till igår och har sen dess haft mensvärks kramper typ som även sitter i ryggen. Får se om det på g snart Solig
  • wasabiie

Den 6:e Maj kom min lilla tjej ut. Från det vi kom in till förlossningen tills det hon var ute tog det 2 timmar och 20 minuter. Hon var beräknad den 5:e enligt UL och den 7:e enligt senaste mens och kom precis mitt i mellan. 

3340gram och 50cm

Helt underbart att vara mamma och helt underbart att slippa vara gravid! 

• wasabiie

Min Livia 3 dagar gammal där <3

Hur känns det nu då för alla nyblivna mammor ?
  • wasabiie
    Ciliaja skrev 2014-08-17 20:43:57 följande:

Min goding 11 veckor gammal i morgon!

Gud vad söt!!!! 
  • wasabiie

Haha min snygging! 

Livia är lite över 3 månader och för 4 dagar sen fick vi det första riktiga skrattet! Underbart! 

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!