Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Hoppar på här också! Jätte roligt att se alla andras magbilder och saker dom köpt!
Magen börjar kännas otroligt stor och klumpig nu haha.
Hoppar på här också! Jätte roligt att se alla andras magbilder och saker dom köpt!
Magen börjar kännas otroligt stor och klumpig nu haha.
Första plagget jag köpte till lilltjej i magen. Vecka 32 och nu känns det verkligen som tiden går långsamt. Kanske är det för att man "märker" av graviditeten så mycket nu mot slutet.
Jag ska också på tul här snart. Anledningen vad i princip "bara för att". har inte någon gravid diabetes, konstiga sf-mått eller avvikande kurva. Hon sa bara att sf-mått inte alltid stämmer men att allt ser jätte bra ut.
Vecka 35! Nu sprängs jag snart tror jag!
Var på TUL idag och hon väger ca 2600 gram nu vilket var helt normalt och bra sa dom :) Själv vart jag lite besviken på själva ultraljudet dock. Trodde vi skulle få se mer och att hon faktiskt skulle berätta vad vi såg. Men men min lilla tjej verkade må bra och det är det viktigaste så jag är glad iaf :)
Se där, fler än jag som har BF idag den 5:e Maj då
Den 6:e Maj kom min lilla tjej ut. Från det vi kom in till förlossningen tills det hon var ute tog det 2 timmar och 20 minuter. Hon var beräknad den 5:e enligt UL och den 7:e enligt senaste mens och kom precis mitt i mellan.
3340gram och 50cm
Helt underbart att vara mamma och helt underbart att slippa vara gravid!
Min Livia 3 dagar gammal där <3
Min goding 11 veckor gammal i morgon!
Haha min snygging!
Livia är lite över 3 månader och för 4 dagar sen fick vi det första riktiga skrattet! Underbart!