• Linden14

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Nu har jag äntligen fattat hur man laddar upp bilder! Satte in denna bild i fel grupp, så jag gör ett nytt försök här. Detta är från mitt ul för en vecka sen, jag var då i 10+3. Har idag fått kallelse till rul 20:e december, alldeles perfekt innan julfirandet! :)

• Linden14
    Mohrna skrev 2013-11-08 20:39:39 följande:

Någon som kan förklara hur man laddar upp bilder från mobilen? har en samsung g S3.

För mig med iphone fungerar det i appen men inte på hemsidan. Kanske är samma för dig?
  • Linden14

Vår fina lilla kille! RUL idag, allt fint och killen är en väldigt aktiv liten typ. :)

• Linden14
    lillarnold skrev 2013-12-29 22:18:31 följande:

V 18+4 på bilden enligt RUL, en liten flicka som tjockar på sig och mig där inne. Själv så får jag stå mest stå ut med ryggont och växtvärk.. Har ni mycket "mensvärk"? phpTYgUiU08433.jpg

Ja en hel del motvärn, och sista dagarna har jag fått en ryggvärk som inte är av denna värld. Måste inhandla stödbälte snarast och hoppas på att det kan hjälpa..
  • Linden14

Jag tycker att det är kul att se allas olika storlekar, det visar verkligen att kroppen formar sig helt olika från person till person. Alla magar är lika fina, oavsett om de är mindre eller större. Det finns och ska få finnas alla varianter, och ingen ska känna att dennes mage på något vis är onormal. Vi bär alla ett litet barn i magen, och det är både viktigt och fantastiskt!

• Linden14

Jag har läst lite om att andra haft sammandragningar men inte upplevt det själv förrän igår. Det har varit jobbigt hela kvällen igår och hela dagen idag, obehagligt både när jag sitter och går. Får hoppas att det är tillfälligt och inte ska kännas såhär mycket ända fram till maj.. :(

• Linden14

Bild från igår, 23+2. Märks att killen därinne blir starkare och starkare, får rejäla sparkar emellanåt :)

• Linden14

Min mage börjar nästan lika högt upp och jag har sf 23 i v 25. Det är ju inte livmodern som du ser på bilden.. :)

• Linden14

Bild från igår, 26+3. Börjar bli riktigt stor nu! :)

• Linden14

Vecka 29+2. Gått upp strax över 20 kilo. Är svullen överallt och har fått ont i lederna av all vätska :( Har ätit bra och försökt röra på mig men vikten bara ökade ändå. Nu är det lugnare och jag går inte upp så snabbt längre, skulle tro att jag ändå landar kring 30 kilo plus innan detta är över.

• Linden14

Jag har fått bristningar på magen och brösten, blir superledsen varje gång jag hittar en ny bristning, men det håller inte i sig så länge. Jag vet ju att de kommer att blekna med tiden, precis som de bristningar jag fick i tonåren (är nu 32). Det svider och kliar väldigt mycket i huden när bristningarna dyker upp, har smort med olja sedan den dagen jag blev gravid men det har inte "hjälpt", däremot mildrar det verkligen klådan i huden.

• Linden14
    Nawifa skrev 2014-04-02 11:27:03 följande:

Vecka 33+2 på förlossningen, vattnet har nu gått helt och värkarna kommer och går. Läkarna tror att det blir förlossning inom kort så nu väntar vi och ser, inget blev som vi tänkt men vi tar det för vad det är och snart är vi trebarnsföräldrar phpjhkY7f27458.jpg

Vad spännande! Hoppas allt går bra! :)
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!