• Myking

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Hur lägger man in bilder på råden?

• Myking
    Baby Doll skrev 2013-12-03 10:07:04 följande:
    Ojdå, postade lite för fort:

Vecka 16 + 0

Imorgon är det 17 + 0 som gäller ;)

Sjätte barnet, 9 dagar kvar till RUL :D

www.mybabydolls.blogg.se
    Är det sjätte barnet?! Din mage är ju hur fin som helst! Inga bristningar eller något :)

• Myking
    Fördärvad skrev 2014-01-08 19:06:55 följande:
    Snart halvvägs :) 19+5 ??
    Oj, vilken stor mage du har.. Jag är i v 20+3 och har inte alls så stor :) Har du två därinne?
  • Myking
    saraajohanna skrev 2014-01-09 11:22:04 följande:
    Den va väl inte så stor? Så himla olika från person till person. O sjukt onödigt att skriva så för det är inte jättekul att höra från alla att man är större än vanligt jämt!
    Men ojj, lugna dej lilla vän.. Jag mena ju absolut inget negativt med det.. Hon har ju en Jätte fin mage!
    Men jag tyckte att den var stor.. Eller större än min iaf, man jämför ju..

Men glömde bort att det är bara massa gravid hormoner i den här tråden så det får man ju vara försiktig med..
    Man kanske inte ska kommentera varandras bilder då så att folk inte tar illa upp
  • Myking
    Fördärvad skrev 2014-01-09 16:54:59 följande:
    Oj vad många kommentarer om min mage. Jag känner mig större än med sonen, då fick jag först mage runt v 25. Men kommentaren om två är onödig. Vi vet med säkerhet att det är en bebis, utifrån 5 ultraljud så är jag säker. Ul är gjorda i v 7,8,12,15 & 17.
    Jag menade absolut inget negativt med den kommentaren.. Men som ja skrev, man jämför ju med sej själv såklart..
    Men du har en fin mage!
  • Myking
    Fördärvad skrev 2014-01-09 22:14:49 följande:
    Jag vill säga att jag tog inte åt mig om att magen är varken stor eller normal. Så länge jag får ett friskt levande barn som stannar hos mig är jag lycklig. För strax över 1 år sedan förlorade vi vårt första barn en son i plötslig oförklarlig spädbarnsdöd. Han blev bara tre dagar, att veta att ett friskt barn dör och obduktionen visar ingenting är förskräckligt. Med två missfall efter hans död så är denna graviditeten både fruktansvärt jobbig och orolig hela tiden, samtidigt en liten glädje.
    Vad hemskt :(
    Beklagar verkligen!
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!