Inlägg från: saraajohanna |Visa alla inlägg
  • saraajohanna

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

mor till en väntan för nr2 skrev 2013-10-18 08:09:27 följande:

Dagens morgonmage 11+3 phpLcbO9j17366.jpg

Så fin!! :)
  • saraajohanna
    Mrs Fii skrev 2013-10-18 23:00:59 följande:

Kul med alla bilder som nu ploppar in. Vet inte vad som hänt de senaste dagarna. Är nu i v 10+5

Detta är dock en kvällsbild. Men så här stor så här tidigt..... :-0 phprnC2ti94882.jpg

Fiiin!! :)
  • saraajohanna

Snacka om att magmusklerna släpper fram allt så snabbt den här gången! Så såhär ser jag ut när jag håller in lite :) var ska detta sluta? V 14+5 idag :)

• saraajohanna
    Myking skrev 2014-01-08 23:35:26 följande:
    Oj, vilken stor mage du har.. Jag är i v 20+3 och har inte alls så stor :) Har du två därinne?
    Den va väl inte så stor? Så himla olika från person till person. O sjukt onödigt att skriva så för det är inte jättekul att höra från alla att man är större än vanligt jämt!
  • saraajohanna
    isabellas skrev 2014-01-09 14:52:38 följande:
    Jag tycker också den är stor, men det ser jag inte som nått negativt?! Skulle en stor gravidmage vara dåligt på nått vis? Måste ju vara skönare för bebis ;) jag fick jämt höra att jag hade liten mage med dottern, vilket jag ju hade, det är bara ett konstaterande... Inget fel varken på små eller stora magar. Alla är ju fina ändå! Jag blir ofta förvånad när jag ser stora magar eftersom min inte är så stor. Men som sagt alla magar är väll lika "bra" för det, tror vi ibland vi gravida blir lite överkänsliga :P
    Absolut inget som behöver vara negativ men jag har fått stor mage tidigt både förra graviditeten och denna. Kan bara bli så trött på folk som ska kommentera att det säkert är 2 där inne. Känns som man säger det bara för att. Istället för att säga: å va härligt med en riktig mage! Du är jättefin! Min bästa vän blev aldrig stor sist o då fick hon höra att något säkert va fel.
  • saraajohanna
    körsbär01 skrev 2014-01-14 23:02:21 följande:

Gör ett nytt försök.. finns det någon här inne som kan ladda upp bilder via mobilen? Eller måste man in på datorn? Försökt flera gånger från mobilen men ingenting händer. Tacksam för svar!!

Jag har fl appen. Det funkar men bilden kommer åt fel håll :D
  • saraajohanna
    mor till en väntan för nr2 skrev 2014-02-04 22:36:36 följande:

Bebis låg med huvudet ner idag igen! Hoppas den fortsätter med det! Ingen unge i säte denna gången har jag "bestämt"!

Bebis puls va 148 idag! phpaJniPg46104.jpg

Härligt!! Här ligger bebis med rumpan ner än så länge men hon har ju tid på sig att vända sig rätt o det hoppas jag verkligen att hon gör :D
  • saraajohanna
    Mrs Fii skrev 2014-02-05 09:44:35 följande:

Ja, hoppas alla små bebisar vänder sig åt rätt håll.
    Blir lite förvånad att era barnmorskor känner efter läget så tidigt för det görs inte här.

Här börjar de kolla efter v 30 nån gång men jag fick en läkartid för att diskutera sjukskrivning förra veckan o han fråga om jag ville göra ett ultraljud lite snabbt för att kolla så allt såg bra ut :) då såg vi ju att hon låg med rumpan ner.
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!