-
-
Hej tjejer. Jag har läst här ett tag men inte postat något än. Imorgon har vi tid för RUL, kommer då vara 17+0. Denna bilden är från förra veckan! Ni lägger in så fina bilder allihopa :)
-
19+3 idag. Magen börjar puta nu. Magen ser lite konstig ut i jeansen, men det får ni ta. :)
-
Snart halvvägs :) 19+5 ??
-
Oj vad många kommentarer om min mage. Jag känner mig större än med sonen, då fick jag först mage runt v 25. Men kommentaren om två är onödig. Vi vet med säkerhet att det är en bebis, utifrån 5 ultraljud så är jag säker. Ul är gjorda i v 7,8,12,15 & 17.
-
Jag vill säga att jag tog inte åt mig om att magen är varken stor eller normal. Så länge jag får ett friskt levande barn som stannar hos mig är jag lycklig. För strax över 1 år sedan förlorade vi vårt första barn en son i plötslig oförklarlig spädbarnsdöd. Han blev bara tre dagar, att veta att ett friskt barn dör och obduktionen visar ingenting är förskräckligt. Med två missfall efter hans död så är denna graviditeten både fruktansvärt jobbig och orolig hela tiden, samtidigt en liten glädje.
-
Vad fin mage du har!Kurrydutt skrev 2014-02-08 13:11:54 följande:
Dagens magbild :)
-
Vi har valt att inte ta reda på könet, det spelar ingen som helst roll för oss så länge det är ett frisk barn(som stannar hos oss). Vi väntar vårt andra barn, vår son förlorade vi i plötslig oförklarlig spädbarnsdöd tre dagar ung!Erika 146 skrev 2014-02-21 14:46:50 följande:
Tack lillarnold är inte heller speciellt orolig, vet ju ungefär när på dagarna det är action även om det är lite olika mycket. Hoppas och antar att man känner när/om nåt inte är som "vanligt".
Vet alla här inne vad ni bär på eller har någon, precis som vi valt att inte veta ? ð???
-
Tack för omtanken alla fina ?? Vi har bf 29 maj. Längtar ihjäl mig. 9 månder är verkligen en låååååång tid. Bebis i magen kallar vi för knubbis, barnmorskan kallade den för en liten tjockis på rul för den var/är lite rund om magen.
-
Vilka fina saker du gjort :)Snowsee skrev 2014-02-28 20:07:50 följande:
Häromdagen sydde jag ett skötunderlägg till skötväskan också. :)
-
Hej tjejer :) jag har glömt att uppdatera er. Men i måndags den 12/5 så kom vår lille kille. Han fick bråttom ut och kom i v37+3! ??